راه‌های اصلی ارتباطی شهرستان زرند باز و قابل تردد است

فرماندار زرند گفت: تمام راه‌های اصلی ارتباطی شهرستان زرند ‌هم اکنون باز و قابل تردد است.

فرماندار زرند گفت: تمام راه‌های اصلی ارتباطی شهرستان زرند ‌هم اکنون باز و قابل تردد است.

9422267501

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در حاشیه تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان زرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی به عمل آمده بارش برف بیش از ۲۵ سانتیمتر گزارش شده که در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی گفت: در پی بارش برف راه ارتباطی دهستان حتکن قطع و نیروهای امدادی در حال بازگشایی این مسیر هستند.

کرمی ابراز داشت: همچنین در گردنه ده‌ علی‌رضا و بسیاری از راه‌های کوهستانی عبور و مرور به کندی صورت می‌گیرد و برق قسمتی از شهر زرند قطع بود که با تلاش دو ساعته‌ نیروهای امدادی قطع برق رفع شد‌.

فرماندار زرند عنوان کرد: در حال حاضر تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان در آماده باش کامل به سر می‌برند و تمام راه‌های اصلی ارتباطی شهرستان زرند ‌هم اکنون باز و قابل تردد است.

وی گفت: تنها راه ارتباطی چند روستا مسدود است که هم اکنون اکیپ‌های راهداری در حال بازگشایی این راه‌ها هستند.

کرمی اظهار داشت: با فعالیت مناسب دستگاه‌های خدمت‌رسان‌ از نظر سایر امکانات مانند آب، برق و تلفن در هیچ یک از روستاهای شهرستان مشکلی وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان زرند از مسافرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند خواست تا با تجهیزات کامل زمستانی به این منطقه سفر کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام نیروهای امدادی و پشتیبانی آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کرمی از ذخیره سوخت، آماده‌باش ماشین‌آلات راهسازی، آمادگی جمعیت هلال‌احمر اکیپ‌های آب، برق و گاز و آمادگی بیش از پیش دستگاه‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، در پی بارش برف و شادمانی مردم بسیاری از جوانان و نوجوانان به همراه والدین خود در پارک‌ها حضور یافتند و با برف بازی شادی خود را ابراز داشتند‌.

تعدادی دیگر از جوانان با درست کردن آدم برفی بر روی خود‌روهای خود و عبور از خیابان‌های اصلی شهر شادی خود را به نمایش گذاشتند‌.

شماری دیگر از جوانان و نوجوانان نیز در محله پارک فجر با درست کردن آدم برفی که روی آن نوشته شده بود «خدایا شکرت» از خداوند برای بارش این نعمت الهی تشکر کردند.

همچنین شماری از جوانان در هوای سرد و در زیر بارش برف اقدام به توزیع شکلات و شیرینی کردند‌.

بسیاری از شهروندان زرندی با حضور در مساجد و تکایا نماز شکر به جای آوردند.

انتهای پیام/