مدارس زرند فردا تعطیل است

کامیاب با اشاره به نجات ۴۸۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف طی ۴۸ ساعت گذشته در استان کرمان تصریح کرد: ۲۲۰ نفر از همشهریان که در برف گرفتار شده بودند، اسکان موقت داده شدند.

TatilAstمحمدجواد کامیاب گفت: تمام مدارس کرمان و برخی دیگر از شهرستان‌های استان فردا تعطیل است.

صدای زرند: به گزارش فارس، محمدجواد کامیاب امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی استان کرمان اظهار داشت: ۷۵ اکیپ راهداری شمال و جنوب استان کرمان در تمام جاده‌های استان در حال فعالیت و تلاش هستند.

وی بیان داشت: ۳۵ اکیپ امداد و نجات نیز با ۲۵۲ امدادگر و ۸۴ کارکنان امدادگر درسطح جاده‌های مواصلاتی استان کرمان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کامیاب با اشاره به نجات ۴۸۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف طی ۴۸ ساعت گذشته در استان کرمان تصریح کرد: ۲۲۰ نفر از همشهریان که در برف گرفتار شده بودند، اسکان موقت داده شدند.

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: همچنین ۲ هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو، یک هزار و ۱۰۰ بسته خرما، یک هزار و ۳۸۰ بسته نان، ۵۵۰ تخته پتو تاکنون توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با ادارات آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها، فردا ۱۸ دی ماه تمام مدارس و ادارات شهرستان‌های کوهبنان و رابر به دلیل شدت بارش برف تعطیل است.

کامیاب ابراز داشت: همچنین تمام مدارس شهرستان‌های کرمان، بردسیر، زرند، رفسنجان، بافت، شهربابک و راور فردا چهارشنبه ۱۸ دی ماه تعطیل است و ساعات کاری ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: مدارس و ادارات سایر شهرستان‌ها فردا باز است و در صورت تعطیلی با هماهنگی آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

کامیاب گفت: بی‌احتیاطی در رانندگی و لغزندگی جاده‌ها موجب فوت دو نفر از شهروندان در محورهای شهربابک و سیرجان شد.

رئیس شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه از فردا شاهد کاهش شدید دمای هوا خواهیم بود، شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت سفر ضروری وسایل گرمایشی، غذای گرم و سوخت کافی داشته باشند.

وی بیان داشت: تمام ادارات خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز، اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری و … در تمام شهرستان‌های کرمان فردا باز است.

انتهای پیام/