با صدور پیامی مشترک;

پیام تسلیت مسئولان زرند در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی/ زمان برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند، مهدی برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند و اعضاء این شورا به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجان پیام تسلیتی صادر کردند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند، مهدی برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند و اعضاء این شورا به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجان پیام تسلیتی صادر کردند.

hashemi rafsanjani

 

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است؛

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لِلّه و اِنا الَیه راجِعون

 

مقام معظم رهبری: او (هاشمی) نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.

 

در شامگاه نوزدهم دیماه مصادف با وفات غریبانه حضرت فاطمه معصومه (س)  روح بلند بزرگمرد تاریخ معاصر ایران به مرادش خمینی کبیر پیوست.

 

بی شک نقش بی‌بدیل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول  سال‌های تلاش و مبارزه از تحمل زندان و شکنجه جلادان رژیم ستمشاهی پهلوی تا نقش آفرینی آن مبارز نستوه درمقاطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و انجام کارهای بزرگ با تدابیری مثال زدنی و همچنین حراست عاشقانه از خط امام و رهبری معظم،  هیچ گاه از سطور ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد.

 

مبارز خستگی ناپذیری که عمر پربرکت خود را در به ثمررساندن و بالندگی هرچه تمامتر نهال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری نمود.

 

اینجانبان مصیبت و ضایعه عظمای رحلت جانگداز یار دیرین امام (ره) و رهبری، مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)و به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای و مراجع معظم تقلید، ملت ایران و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان زرند و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح فقید آن عالم ربانی غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نماییم.

 

لذا از عموم اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه بمنظور شرکت در مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی راس ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۲۲ دی ماه در محل مسجد جامع زرند، دعوت بعمل می آید.»

 

مهندس”احمد محمدی” شهردار زرند با صدور پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند.

 

دراین پیام آمده است:

«هاشمی زنده است چون نهضت زنده است                                امام خمینی (ره )

حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام  و رهبری ،استوره صبر و استقامت ،بزرگ مرد سیاست ،خردورزی ،عمل گرائی و اعتدال و عقلانیت بود که نام یاد او با انقلاب و امام خمینی (ره)گره خورده بود .

بحق ایشان عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و روح بلند و ملکوتی ایشان در شب وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به روح والای امام، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه‌ای سهمگین، غمی سترگ و جانکاه برای ملت عزیز ایران اسلامی است

اینجانب مصیبت و ضایعه عظمای رحلت مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شهرستان زرند تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.»

 

“ابوذر شهابی نژاد” بخشدار یزدان آباد شهرستان زرند طی پیامی مشترک ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

 

«بسمه تعالی
در ایام وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) ارتحال دانشمند مجاهد، یار دیرین حضرت امام (ره) و یاور و حامی دلسوز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سردار سازندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ملت بزرگ ایران را در غم و اندوهی مضاعف و سنگین فرو برد؛ بدون تردید مجاهدت های بی بدیل و ارزشمند این بزرگمرد در جهت شکوه و عظمت ایران اسلامی در تاریخ ماندگار است، ضایعه فقدان این عالم ربانی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران به ویژه مردم فرهیخته دیار کریمان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیه عالیقدر رحمت و علو درجات مسئلت دارم.»

 

“محمدرضا ایزدی” شهردار یزدانشهر زرند با صدور پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند.

 

«در عروج یار و امین حضرت امام و همراه صادق رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوار رحمت حق تعالی، انقلاب اسلامی و ملّت بزرگوار ایران یکی از بزرگترین پشتوانه­ ها و دلسوزان خویش را که حقیقتا می­ توان او را «مرد مبارزه و استقامت» نامید از دست داد.

اگرچه به تعبیر امام «ملت ایران راه خود را یافته است» و با تکیه به فضل الهی به مسیر روشن انقلاب ادامه می­دهد و رحلت و شهادت یاران با وفای انقلاب، وقفه­ ای در راه ظلم ستیزی، آزادی خواهی، تعالی اخلاق و معنویت جامعه ما ایجاد نمی­ کند امّا از دست دادن شخصیت­ بی بدیل هاشمی، خللی است که هیچ چیزی آن را جبران نمی­کند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به ملّت عظیم الشأن ایران و مقام معظم رهبری و عاشقان راه امام و به همسر مکرّمه و فرزندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می­کنم و از خداوند منّان علوّ درجات و رحمت واسعه برای روح آن عزیز خواستارم.»

 

انتهای پیام/