شورا شهر زرند تصویب کرد;

نامگذاری یک بلوار یا خیابان بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی در زرند

شورای شهر زرند به اتفاق آراء مصوبه نامگذاری بلوار و یا خیابانی بنام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تصویب کرد.

رییس شورای اسلامی شهر زرند اعلام کرد: با تصویب شورا شهر زرند، به یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از خیابان ها و یا بلوار های شهر زرند را به نام ایشان نامگذاری خواهیم کرد.

 

BOLVAR HASHEMI

به گزارش صدای زرند، شورای شهر زرند به اتفاق آراء مصوبه نامگذاری بلوار و یا خیابانی بنام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تصویب کرد.

 

“مهدی برهانی نژاد” رئیس شورای شهر با تایید این خبر اضافه کرد: در جلسه فوق العاده مورخه ۲۵ دیماه با توجه به شخصیت متمایز جناب آیت الله هاشمی در انقلاب و یار دیرین امام و رهبری اعضاء محترم شورا با اکثریت آرا نامگذاری یک بلوار یا یک خیابان در کمیته نامگذاری را مصوب کردند.

 

برهانی نژاد همچنین از حضور همه شهروندان زرندی در مراسمات حضرت آیت الله هاشمی تشکر نمود و اظهار داشت: حضور شهروندان زرندی در مراسم های کرمان و رفسنجان و همچنین برپایی مراسمات محلی و الخصوص مراسم مسجد جامع زرند چشمگیر بود که نشان از ارادت مردم زرند به خادمان انقلاب وملت است.

 

به گزارش صدای زرند، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، ۱۹ دی ماه جاری که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 

انتهای پیام/