حجت‌الاسلام ابراهیمی، خطیب نماز جمعه زرند:

با بدعهدی آمریکا در قضیه برجام باید محکم و قاطعانه برخورد شود / آیت الله هاشمی با امیر کبیر قابل مقایسه نیست

امام جمعه زرند با بیان اینکه بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان در مسیر مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو بوده و هست افزود: بعضی‌ها آیت الله رفسنجانی را با امیرکبیر مقایسه می‌کنند. بدانند که ایشان از امیرکبیر خیلی بالاتر و بزرگتر است. فقیه و اسلام شناس و… بود که با امیرکبیر قابل مقایسه نیست.

نماز جمعه این هفته زرند مانند همیشه با حضور پرشور مردم ولایی زرند در مسجد جامع زرند و امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند حجت‌الاسلام ابراهیمی با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری  افزود: حادثه بسیار غمناک و سخت مصیبت یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مایه اندوه فراوان برای رهبر عزیز و ملت ایران اسلامی شد.

 

Ebrahimi emamjome zarand
خطیب جمعه زرند با قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان زرند در مراسم بزرگداشت آیت هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران طاغوت یکی از ستون‌های مبارزه با رژیم ستمشاهی بود و با توجه به اینکه شکنجه‌های بسیار سختی را متحمل شد اما شجاعانه به مبارزات خود علیه دوران ستمشاهی ادامه داد.

 

وی به نقل از مطلبی در روزنامه کیهان گفت: آقای هاشمی رفسنجانی را برای شکنجه آوردند و وسیله اهنی ساخته بودند ابن وسیله را به گردن آقای هاشمی بستند و محکم کردند تا مرز خفگی رساندند و شروع به توهین کردن نمودند. مامور ساواک می‌گفت تو از امام خمینی (ره) حمایت مب‌کنی و دیگر نباید این کار را بکنی که آقای هاشمی گفتتد من بازم هم دفاع می‌کنم. ایشان در زندان تفسیر قران می‌کردند و به شیوه‌ی جدیدی تفسیر آیه به آیه می‌کردند. بعد از زندان مشاور حضرت امام بودند و با شهید بهشتی و امام خامنه‌ای سه یار شدند.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه  آیت الله هاشمی رفسنجانی علاقه زیادی به مقام معظم رهبری داشتند افزود: خناسان خیلی تلاش کردند که بین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری جدایی بیندازند اما به کوری چشم دشمنان علاقه‌مندی آقای هاشمی  با رهبری روز به روز بیشتر شد و آقای هاشمی در سخنرانی اخیر خود فرموده بودند، “من عشقم مقام معظم رهبری است”.

 

وی ضمن قدردانی از خانواده داغدار آقای هاشمی گفت: عقیده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وحدت و تعادل بود و وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی هم نشانه وحدت شد و در وفات ایشان به شخصیت واقعی ایشان پی بردند.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان در مسیر مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو بوده و هست افزود: بعضی‌ها آیت الله رفسنجانی را  با امیرکبیر مقایسه می‌کنند. بدانند  که ایشان از امیرکبیر خیلی بالاتر و بزرگتر است. فقیه و اسلام شناس و… بود که با امیرکبیر قابل مقایسه نیست.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در بحث برجام با بیان اینکه با بدعهدی آمریکا در قضیه برجام باید محکم و قاطعانه برخورد شود، گفت: می‌بایست تحریم‌ها برداشته می‌شد که نامه نوشتند به ۵ + ۱  که آمریکایی‌ها به برجام عمل نمی‌کنند و این خواست مردم است که در مقابل بدعهدی در برجام محکم برخورد شود.

 

انتهای پیام/