امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خبر داد

رونق تولید زغال‌سنگ با افزایش قیمت از سال آینده/ آرامش سیاسی حاکم در زرند به نفع مردم است

دکتر امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده افزایش قیمت زغال‌سنگ اعمال می‌شود که خود موجب رونق و افزایش تولید آن می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده افزایش قیمت زغال‌سنگ اعمال می‌شود که خود موجب رونق و افزایش تولید آن می‌شود.

AMIRI

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خسارت‌های ناشی از زلزله‌های اخیر در زرند اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات مشترک، اعتباراتی به شهرستان زرند اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به رکودی که در بخش زغال‌سنگ به‌وجود آمده است، گفت: در این راستا جلسات متعددی برگزار کردیم و قیمت زغال افزایش یافته است و از سال آینده افزایش قیمت اعمال که خود موجب رونق و افزایش تولید زغال‌سنگ می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان زرند آرامش سیاسی حاکم است، بیان کرد: این آرامش سیاسی به‌نفع مردم است.

 

حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند نیز وحدت مثال‌زدنی در میان مردم و مسؤولان در شهرستان زرند را برکت الهی دانست و اظهار داشت: امروز بین مردم و مسؤولان شهرستان روحیه همدلی و برادری حاکم است و حفظ و تقویت این اتحاد موجب پیشرفت در کارها می‌شود.

 

وی توجه به نماز را از سوی مسؤولان متذکر شد و اظهار کرد: مسؤولان نظام اسلامی باید نسبت به نماز جمعه توجه جدی‌تری نشان بدهند و در اقامه نماز جماعت در ادارات خود نیز توجه بیشتری داشته باشند.

 

امام جمعه زرند با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان در طول زندگی خود خدمات بسیار ارزشمندی را قبل از انقلاب در مبارزه با طاغوت و همچنین در پیروزی انقلاب و دوران بعد از آن داشته است.

 

انتهای پیام/

فارس