رئیس انجمن موسیقی زرند خبر داد:

کنسرت حمید عسکری در زرند برای بار دوم لغو شد

افشارزاده رئیس انجمن موسیقی زرند از لغو کنسرت موسیقی حمید عسکری در این شهرستان، به دلیل استقبال ضعیف مردم و عدم همکاری اداره ورزش و جوانان در اختیار گذاشتن سالن برای برگزاری این کنسرت خبر داد.

رئیس انجمن موسیقی زرند از لغو کنسرت موسیقی حمید عسکری در این شهرستان، به دلیل استقبال ضعیف مردم و عدم همکاری اداره ورزش و جوانان در اختیار گذاشتن سالن برای برگزاری این کنسرت خبر داد.

CONSERT

به گزارش صدای زرند، “حسین افشارزاده” رئیس انجمن موسیقی زرند عصر چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: کنسرت موسیقی حمید عسکری قرار بود فردا (۳۰ دی) از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۲۲ بهمن زرند برگزار شود، به دلیل استقبال ضعیف مردم و عدم همکاری اداره ورزش و جوانان در اختیار گذاشتن سالن برای برگزاری این کنسرت، لغو شد.

 

وی در ادامه با ابراز ناراحتی از این مسئله گفت: من رسما از مردم زرند و تمامی طرفداران آقای عسکری عذرخواهی می کنم و این نوید را می دهم که به زودی کنسرت محسن یگانه در سالن بهتر و مجهزتر در زرند برگزار خواهد شد.

 

افشارزاده افزود: پیشتر مجوز این کنسرت برای اجرا در ۲۳ دی ماه در شهرستان زرند صادر شده بود اما به دلیل درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در نوزدهم دی ماه و اعلام ۵ روز عزاری عمومی در استان کرمان، تصمیم گرفته شد این کنسرت با اندکی فاصله در سی ام دی ماه برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه بلیط های این کنسرت موسیقی بین ۲۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار ریال در شهرستان زرند به فروش می رسید، اضافه کرد: پول بلیط های به فروش رفته در کنسرت مذکور توسط محل های فروش بلیط به مردم برگردانده خواهد شد.

 

انتهای پیام/