دیدار هنرمندان با فرماندار و نماینده مردم زرند:

حمایت از هنرمندان انجام نمی شود / فرماندار زرند: شما هنرمندان می توانید در مسائل شهرستان به ما کمک کنید

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اشاره به اهمیت توجه به طرح پیوست های فرهنگی صنایع فعال در شهرستان گفت: هنرمندان در زمینه اقتصادی و مالی نیازمند حمایت می باشند که متاسفانه هیچ کمکی به هنرمندان نمی شود.

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند به همراه چندی ار هنرمندان شهرستان زرند با حبیب الله خنجری فرماندار و دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس دیدار کردند.

 

به گزارش صدای زرند، در این دیدار حبیب الله خنجری ضمن تشکر از آقای رشیدی و دست اندرکاران فرهنگ و هنر شهرستان گفت: خوب است که فاصله ای بین هنرمندان افتاده بود از بین رفته است. هنرمندان در پیشرفت شهر می توانند کمک کنند که امیدوارم که همکاری که لازم است بین هنرمندان و مسئولین انجام شود.

 

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان بودجه به مجتمع فرهنگی زرند تعلق گرفته است افزود: شما هنرمندان با توانی که در این حیطه دارید در مسائل شهرستان هم می توانید کمک کنید.

 

احمد رشیدی نیز ضمن تشکر از فرماندار و نماینده مردم زرند برای حمایت از هنرمندان شهرستان و با اشاره به طرح دوساله ی رقابت زرند برای کسب عنوان پایتخت کتاب افزود: شهری که می خواهد رقابت کند برای پایتخت کتاب باید کتاب فروشی داشته باشد که متاسفانه شهر زرند از این لحاظ دارای کمبود می باشد.

 

وی ضمن اشاره به برنامه کلی برپایی جشنواره های مد و لباس، کاریکاتور، شعر و موسیقی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالن اداره ارشاد چندین وقت است که دارای مشکل است و تخریب شده است و به شدت نیازمند کمک شما عزیزان می باشد.

 

IMG 7691

 

رشیدی با اشاره به ساخت دومین پلاتوی نمایش شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند گفت: کارهای فرهنگی و هنری علاوه بر برنامه نیازمند حمایت های مالی و اقتصادی می باشد تا بتوانیم با یک کار هنری خوب آبروی شهرستان در معرفی آن باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به طرح پیوست های فرهنگی صنایع فعال در شهرستان گفت: هنرمندان در زمینه اقتصادی و مالی نیازمند حمایت می باشند که متاسفانه هیچ کمکی به هنرمندان نمی شود.

 

دکتر امیری نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در بحث “زرند کاندیدای پایتخت کتاب” گفت: در این زمینه جلساتی در تهران نیز گذاشته ایم. در مورد کتاب فروشی نیز اگر کسی قصد راه اندازی کتاب فروشی را داشته باشد از وی حمایت می شود و امکان ارائه تسهیلات بانکی به این فرد نیز وجود دارد.

 

لازم به ذکر است در این دیدار چند نفر از هنرمندان نیز درباره مسائل مشکلات موجود در این بخش صحبت هایی با فرماندار و نماینده مردم زرند داشتند.

 

انتهای پیام/