کلنگ ساختمان جدید راهنمائی و رانندگی زرند به زمین زده شد

طی مراسمی با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار، مهندس محمدی شهردار، ابراهیمی امام جمعه، سرهنگ چوگانی فرمانده نیروی انتظامی و سید مهدی قویدل دادستان زرند کلنگ ساختمان جدید راهنمائی و رانندگی زرند به زمین زده شد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه این مراسم ضمن دیدار با سرگرد خادمی پور از همکاری شهرداری با این نهاد در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان خبر داد.

 

شهردار زرند در این مراسم گفت: پلیس راهور یکی از نهادهای خدمتگذار شهر می باشد که در راستای حفظ جان شهروندان خود را وقف آنها کرده است.

 

مهندس محمدی گفت: عدم وجود نیروی انتظامی و پلیس راهور می تواند باعث بروز ناهنجاریهای ترافیکی در سطح شهرها شود که خوشبختانه با تلاش این نیروها شهر زرند از امنیت ترافیکی بسیار بالائی برخوردار می باشد.

 

kolang rahnamayi ranandegi

 

وی گفت: با توجه به درآمد محدود شهرداری در حد توان و بضاعت با این نهاد همکاری و تعامل لازم را خواهیم داشت و انتظار داریم این پلیس نیز همچون گذشته تعامل و همکاری خوبی با شهرداری داشته باشد.

 

شایان ذکر است ساختمان جدید پلیس راهور در زمینی به مساحت ۲۶۰۰متر مربع و زیربنای ۵۵۰متر مربع و در دو طبقه طی هشت ماه به بهربرداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/