حجت‌الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند:

مسابقه «چشمه ای از نور» در زرند برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر مسابقه «چشمه ای از نور» در زرند برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر مسابقه «چشمه ای از نور» در زرند برگزار می‌شود.

به گزارش صدای زرند، حجت ااسلام “اکبر سلطانی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان زرند قصد برگزاری یک مسابقه تحت عنوان «چشمه ای از نور» را دارد.

 

سلطانی ادامه داد: این مسابقه بیشتر با هدف آشنایی مردم با مفاهیم قرآن ونماز برگزار میشود.

 

masabeghe nor

 

وی ادامه داد:سوالات این مسابقه بیشتر به آیات موضوعی قرآن ارتباط دارد وعلاقه مندان شرکت در مسابقه به راحتی میتوانند به جوابهای این سوالات دست پیدا کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند افزود: علاقه مندان شرکت در مسابقه میتوانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز شهرستان زرند به نشانی www.namazezarand.ir مراجعه کنند و در این مسابقه معنوی شرکت کنند و از ده ها جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده بهرمند شوند.

 

وی ادامه داد: زمان این مسابقه تا ۱۵ بهمن است و اهدای جوایز در در روز چهارشنبه شب ۲۰ بهمن در”همایش بزرگ نماز” درمکان هیئت رایه المهدی واقع درابتدای خیابان ابوذر است.

 

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان افزود: همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی دوستان جهت شرکت در این مسابقه می باشند.

 

انتهای پیام/