حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند:

جشن‌های دهه فجر متعلق به انقلاب و مردم است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: جشن پیروزی ایام‌الله دهه فجر متعلق به انقلاب و مردم است و از اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود.

امام جمعه زرند گفت: جشن پیروزی ایام‌الله دهه فجر متعلق به انقلاب و مردم است و از اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود.

ebrahimi 001

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی”  امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه مردم و مسئولان باید از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی حراست کنند، اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اصلی‌ترین واجب‌ها است و هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران اتصال جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) است.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما باید به سمتی برویم که برنامه‌های ایام الله دهه فجر مردم محور باشد و توسط خود مردم صورت گیرد، زیرا این جشن پیروزی متعلق به انقلاب و مردم است و از اعیاد بزرگ ملی ما محسوب می‌شود.

 

ابراهیمی افزود: در این دهه همه باید سعی کنیم تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کرده و روحیه نشاط و امید در جامعه را به وجود آوریم و برنامه‌های ما در این هفته باید وحدت‌بخش باشد و همه اقشار در برگزاری آن دخیل باشند.

 

وی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران عنوان کرد: این حادثه علاوه بر ایجاد خسارت‌های فراوان، موجب جان باختن جمعی از ماموران آتش‌نشانی شد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند به برگزاری برنامه‌هایی چون هفته قرآن و عترت اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌های قرآن و عترت می‌تواند شاخص و راهنمای خوبی باشد تا به ما یادآوری کند که این کتاب هدایت در لحظه لحظه زندگی باید مورد توجه بیش از پیش واقع شود.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز در این جلسه اعتیاد را زمینه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: باید آسیب‌های اجتماعی را اولویت‌بندی و در این راستا با برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل کمیته‌های تخصصی اقدامات موثری صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند در ادامه به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی پرداخت و افزود: یکی از ساختارهای مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی شورای فرهنگ عمومی است که می‌تواند نقش موثری در راستای نقاط قوت و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و جهت‌دهی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی از جدی‌ترین دغدغه‌های مجموعه دادگستری شهرستان زرند است، ابراز داشت: میزان پرونده‌ها به مجموعه دادگستری بیان کننده آن است که روز به روز دچار آسیب‌های اجتماعی هستیم که برای رفع آن باید عزم جدی فرهنگی صورت گیرد و امروزه جامعه نیاز به جهاد فرهنگی تمامی مسئولان را دارد.

 

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند هم با تاکید بر اینکه مسئولان دغدغه‌هایی که مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ دارند را بررسی و در راستای رفع آنها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید مهم‌ترین آسیب‌ها و معضلات فرهنگی اجتماعی این شهرستان را شناسایی و برای کاهش آن آسیب‌ها و معضلات برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشد.

 

علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه زرند با اشاره به مشکلات و مسائلی که در زمینه فرهنگی در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه راجع به مسائل فرهنگی، دغدغه دارند و ضعف فرهنگی را برای جامعه بسیار خطرناک دانستند.

 

وی ادامه داد: اگر به این مسائل توجه نشود، دشمنان با زیرکی تمام در بدنه نظام و جامعه به بهانه کار فرهنگی ورود کرده و هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص)را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/