مراسم تجلیل ورزشکاران از آتشنشانان در زرند برگزار شد:

کار آتش نشانان مانند کار بسیجیان در زمان جنگ است / کار آتشنشانان مصداق جهاد در راه خداست

عصر امروز مراسم تجلیل ورزشکاران از آتش نشان های شهرستان زرند با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی در محل آتشنشانی شماره ۱ زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، ″حبیب الله خنجری″ فرماندار زرند در این مراسم با اشاره به پیشینه ساختمان پلاسکو در تهران و بروز حادثه دلخراش آتش سوزی این ساختمان و شهید شدن تعدادی از آتشنشانان در این حادثه گفت: از کسانی که جان خود را در راه نجات جان و مال مردم می گذارند باید تقدیر شود چراکه آنان کسانی هستند که از جان خود گذشته اند و تمام تلاش خود را می کنند تا ما احساس آرامش کنیم.

 

فرماندار زرند گفت: خیلی از بچه های دهه ۷۰ و ۸۰ جنگ را درک نکردند که این حادثه به نوعی یادآور آن دوران شد و کاری که امروز آتشنشانان انجام می دهند بسیجیان ما در دوران جنگ تحمیلی انجام می دادند.

 

مهندس ″احمد محمدی″ شهردار زرند نیز در این مراسم با اشاره به آیه “وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِبادِ” گفت: کار آتشنشانان مصداق واقعی این آیه است که این عزیزان برای نجات مردم جان خود را گذاشته اند و این نشان می دهد کار این این عزیزان مصداق واقعی جهاد در راه خدا است.

 

ایشان همچنین گفت: در این روزهای بعد از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، مردم شهرستان زرند مانند دیگر مردم ایران به نحوه شایسته ای و با حضور در سازمان های آتشنشانی از تلاش های آتشنشانان عزیز تقدیر و تشکر به عمل آوردند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

 

IMG 7764

 

وی با اشاره به صنعتی شدن شهرستان گفت: بحث ایمنی و امداد و نجات در شهرستات باید جدی گرفته شود و چه خوب است در تمامی بخش های شهرستان ضمن رعایت نکات ایمنی، آموزش های لازم نیز داده شود و پیشنهاد می کنم بحث آموزش از مدارس آغاز شود و ما در شهرداری و سازمان آتشنشانی برای این موضوع اعلام آمادگی می کنیم.

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم حاضرین که اکثراً از بین قشر ورزشکاران بودند با اهدای گل از تلاش های کارکنان آتشنشانی تقدیر به عمل آوردند.