به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر/

زنگ انقلاب در مدارس یزدان آباد زرند نواخته شد

با حضور مسئولین بخش یزدان‌آباد و همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی زنگ انقلاب در مدارس بخش یزدان آباد زرند نیز نواخته شد.

با حضور مسئولین بخش یزدان‌آباد و همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی زنگ انقلاب در مدارس بخش یزدان آباد زرند نیز نواخته شد.

zang enghelab yazdanshahr 1

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت‌الاسلام سهرابی امام جمعه یزدان آباد در این مراسم گفت: بفرموده امام (ره) انقلاب ما انفجار نور بود. انفجار نور هم از همین ۱۲ بهمن آغاز شد. خوشحالیم که اهداف حضرت امام (ره) به رشد خود ادامه داد و امروز توانسته‌ایم به قدرت منطقه‌ای تبدیل شویم.

 

ایشان گفت: استکبار هیچوقت با انقلاب ما کنار نمی‌آید. خوی استکبار مبارزه با انقلاب اسلامی است و ماهیت انقلاب ما استکبارستیزی است.

 

سهرابی به دو دیدگاه حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: اولین دیدگاه اینکه اشرافی‌گری در جامعه نباید باشد، بنابراین مسولین ما هم باید دور از اشرافی‌گری زندگی کنند و از زندگی رهبرمعظم انقلاب الگو بگیرند.

 

ایشان افزود: اما دوم اینکه در بعد بین‌الملل امام (ره) فرمودند. آمریکا شیطان بزرگ است و رهبر انقلاب هم به این شعار پایبندند. دوستی ایران با آمریکا دوستی با گرگ است.

 

مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد هم با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: ارزش این ایام بسیار بالا است و جنس حرکت انقلاب در مسیر اهداف پبامبران است. شما دانش آموزان نقش پررنگی در پیروزی انقلاب داشتید و وجود شهدای دانش آموز دلیل بر این مدعاست.

 

ایشان گفت: امروز رهروی از شهیدان سعی و تلاش در سنگرعلم و دانش است. بعضی ازخارج مرزها با سیاه نمایی‌ها قصد دارند قبل از انقلاب را برای ما بهتر جلوه دهند. به لحاظ اقتصادی، سیاسی، علمی، امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و بزرگترین دست آورد انقلاب حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است که تاکنون ۳۵انتخابات پس از انقلاب برگزار شده است که در دنیا بی‌سابقه می‌باشد.

 

zang enghelab yazdanshahr 3

zang enghelab yazdanshahr 2

zang enghelab yazdanshahr 4

zang enghelab yazdanshahr 5

 

انتهای پیام/ خبرنگار: ابراهیم ایزدی