صدای زرند:

تحقیر استقلال اهواز توسط مس کرمان

در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم مس کرمان در خانه تیم استقلال اهواز به یک پیروزی بزرگ دست یافت.

تیم مس کرمان موفق شد در بازی خارج از خانه با نتیجه ۵-۱ استقلال اهواز قعرنشین را در هم بکوبد.

meskerman esteghlal

به گزارش صدای زرند، تیم مس کرمان در ورزشگاه تختی اهواز موفق شد با نتیجه عجیب ۵-۱ برابر استقلال اهواز پیروز شود و سیاوش بختیاری زاده دومین باخت متوالی خود را این بار در خانه و بسیار سنگین متحمل شود.

 

گل های تیم مس کرمان در این بازی را مهدی تیکدری، کیانوش میرزایی، علی ابراهیمی، حسین تهامی و مهدی دغاغله به ثمر رساندند تا با این برد شاگردان ابراهیم زاده ۳۷ امتیازی شوند و در جدول به رتبه پنجم برسند و امیدشان برای صعود بیش از پیش شود. گفتنی است تک گل استقلال اهواز را معین راشدی مدافع بومی این تیم به ثمر رساند.

 

استقلال اهواز که مسیر لیگ دویی شدن را بر می دارد با این باخت ۸ امتیازی و تفاضل گل -۳۱ در انتهای جدول باقی ماند تا همچنان گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته دوم باشد، با این فرمانی که استقلال اهواز پیش می رود باید این تیم ریشه دار و محبوب را بازهم در لیگ دسته دوم فوتبال ببینیم.

 

مس کرمان هفته بعد بازی مهمی در خانه برابر بادران تهران انجام می دهد و استقلال اهواز در مسجدسلیمان دربی خوزستانی ها را برگزار می کند.

 

به گزارش صدای زرند، تیم مس کرمان با ۳۶ امتیاز در رده پتجم لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/