نیروی انتظامی طرح” عفاف وحجاب” و” امنیت اخلاقی” را به وزارت کشور سپرد

سال هاست که ۲۶ ارگان و نهاد کشور درگیر طرح عفاف و حجاب هستند، طرحی جنجال برانگیز که همیشه موضع گیری در مورد آن یکی از سئوالات پیش رو برای دولت های جدید بوده است. حالا خبررسیده که این دو طرح به وزارت کشور سپرده شده است. سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور […]

سال هاست که ۲۶ ارگان و نهاد کشور درگیر طرح عفاف و حجاب هستند، طرحی جنجال برانگیز که همیشه موضع گیری در مورد آن یکی از سئوالات پیش رو برای دولت های جدید بوده است.

صدای زرند

نیروی انتظامی طرح” عفاف وحجاب” و” امنیت اخلاقی” را به وزارت کشور سپرد

صدای زرندحالا خبررسیده که این دو طرح به وزارت کشور سپرده شده است. سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در گفت و گو با تسنیم، از تصمیم جدید وزارت کشور مبنی بر تشکیل شورای اجتماعی کشورخبر می دهد و می گوید شورای اجتماعی کشور راهبری «طرح عفاف و حجاب» و «امنیت اخلاقی» را بر عهده گرفته است.

او ادامه می دهد به روندی که دولت در پیش گرفته خوشبین هستیم و امیدواریم طرح امنیت اخلاقی و عفاف و حجاب با انسجام بهتری نسبت به گذشته ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیز در این زمینه با وزارت کشور که سرپرستی شورای اجتماعی کشور را برعهده دارد همکاری های لازم را داشته و خواهد داشت، در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های طرح عفاف و حجاب متفاوت تر از گذشته خواهد بود؟ اظهار داشت: فعلا طرح جدیدی ارائه نشده است، انتظاری هم نیست چرا که دولت تازه در حال ساماندهی نیروها و مطالعه وضعیت گذشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بر همین اساس با بیان اینکه نیروی انتظامی همکاری های لازم و تجربیات خود را در این زمینه در اختیار شورای اجتماعی قرار می دهد، افزود: به روندی که دولت در این زمینه در پیش گرفته خوشبین هستیم و امیدواریم طرح امنیت اخلاقی و عفاف و حجاب با انسجام بهتری نسبت به گذشته ادامه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، روز شنبه ۳۰شهریورماه، در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی از تشکیل شورای اجتماعی در کشور خبر داده بود.

پیش از این رهبرمعظم انقلاب جانشینی فرمانده کل قوادر نیروی انتظامی را به وزیر کشور محول کرده بودند. و با این حساب امکان دارد شاهد اتفاقات فرهنگی بیشترنسبت به برخوردهای انتظامی در این دو حوزه باشیم.

منبع: فرارو