به مناسبت دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی خدماتی در کوهبنان

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، زیباسازی شهری، مخابراتی، امداد و نجات، کشاورزی، برق‌رسانی و درمانی در شهرستان کوهبنان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، چندین طرح عمرانی، زیباسازی شهری، مخابراتی، امداد و نجات، کارگاه قالیبافی عتبات، کشاورزی، برق‌رسانی و پزشکی در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 

یاسر محسنی شهردار کوهبنان در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرداری ضمن تبریک ایام‌الله فجر اظهار داشت: در سال ۹۳ با اختصاص بودجه ۱۰۸ میلیون تومانی عملیات ساخت غسالخانه شهر کوهبنان آغاز و ساختمان جدید غسالخانه با زیربنای ۱۳۳ متر مربع در ضلع جنوبی امامزاده سلیمانشاه (ع) و در ۵۵۰ متری آرامستان شهرستان احداث شد.

 

وی ابراز داشت: کارهای عمرانی غسالخانه کوهبنان از یک سال گذشته به اتمام رسیده است، اما مشکل اصلی که مانع بهره‌برداری آن شد، نبود شبکه انتقال آب در محدوده این مکان بود که اکنون در راستای تسریع ساخت برای بهره‌برداری از منابع و درآمدهای شهرداری، عملیات انتقال شبکه آب انجام شده و این ساختمان آماده بهره‌برداری است.

 

شهردار کوهبنان خاطرنشان کرد: پروژه روکش آسفالت میدان آزادی، بلوار آزادی، میدان شهدا، بلوار حضرت امام (ره) با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال انجام شده که ۳۰ درصد از منابع قیر اداره راه و شهر سازی و ۷۰ درصد از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

 

محسنی افزود: طی سال‌های گذشته به‌دلیل حفر کانال توسط شرکت‌ها شاهد ناهم‌سطح بودن این مسیرها بودیم که همواره مردم شهر کوهبنان از وضعیت موجود احساس نگرانی داشتند لذا به همت شهرداری و شورای شهر و اداره راه و شهرسازی بخشی از نگرانی مردم رفع شد.

 

وی ادامه داد: باند دوم بلوار آزادی و بلوار حضرت امام (ره) و همچنین بلوار شهدا از جمله مسیرهایی است که نیاز به روکش آسفالت دارد که امیدواریم با همت ویژه مسؤولان در تخصیص اعتبار بتوانیم عملیات روکش آسفالت این دو خیابان را انجام دهیم.

 

asfalt kohbanan

 

شهردار کوهبنان تصریح کرد: نظر به اینکه کوهبنان یکی از قطب‌های گردشگری در استان کرمان محسوب می‌شود، لذا زیباسازی و تغییر المان شهری در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا تا کنون ۵ هزار مترمربع از پیاده‌روها فرش موزاییک شده‌اند.

 

وی همچنین از احداث و تجهیز چندین بوستان جدید در شهر خبر داد و افزود: احداث بوستان در شهرک امام رضا (ع) نیز در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با احداث این بوستان‌ها و تجهیز فضاهای موجود گردشگران و مسافران عبوری بتوانند روزهای به‌یاد ماندنی را در شهر تاریخی کوهبنان سپری کنند.

 

انتهای پیام/فارس