۹۶ مصدوم و کشته نتیجه یخ‌بندان شب گذشته در کرمان

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۹۵ مصدوم و یک کشته در ۲۴ ساعت گذشته در کرمان گزارش شده است.

مصدومسید جعفر ترابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۵ مصدوم و یک کشته در ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمان گزارش شده است.

transtranstranstranstranstrans

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این تصادفات در نتیجه یخ‌بندان ناشی از بارش‌های اخیر در استان بوده است.

وی افزود: یک مورد فوتی در اثر برخورد یک دستگاه پیکان با گارد ریل جاده در محور کرمان – کوهپایه اتفاق افتاده و سه فقره تصادف زنجیره‌ای نیز گزارش شده است.

ترابی تصریح کرد: بیشتر این تصادفات در بلوار حجاج شهر کرمان ( برخورد ۲۰ دستگاه سواری ) و پل غدیر شهر کرمان ( برخورد ۱۲ دستگاه خودرو ) بوده است.

وی گفت: یک عدد سرمازدگی نیز در شهر زرند گزارش شده که فرد حادثه دیده توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سینا شهر زرند منتقل شده و دو عدد مسمومیت با گاز منو کسید کربن نیز در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آماده‌باش کامل مرکز مدیریت حوادث، از آمادگی کامل تمام نیروهای ستادی و عملیاتی این مرکز در امداد رسانی به مصدومان احتمالی در حوادث خبر داد و ازهم استانی ها در خواست کرد ، توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی در این ایام را جدی بگیرند.

انتهای پیام/