شروط برقراری پرواز مستقیم ایران-آمریکا

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند ایرادی ندارد. رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم […]

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند ایرادی ندارد.

صدای زرند

شروط برقراری پرواز مستقیم ایران – آمریکا

صدای زرندرییس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند ایرادی ندارد.

سید مهدی هاشمی درباره صحبتهای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر اینکه بستر فنی برقراری پرواز ایران-آمریکا فراهم شده است، گفت: در این باره به ما اطلاعی داده نشده و کسب نظر نشده است ولی اگر برقراری پرواز مستقیم ایران و آمریکا با سیاست های کلی نظام مطابقت داشته باشد و از سهم سایر پروازها کم نکند از نظر ما ایرادی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطمئن نیستم که این کار توجیه اقتصادی داشته باشد، افزود: تشخیص اقتصادی بودن این طرح از اختیارات و امکانات دولت است. وی با بیان اینکه پرواز مستقیم هم راحت تر و هم هزینه اش کمتر است، افزود: اگر بتوانیم بدون اینکه لطمه ای به پروازهای دیگر وارد شود زمینه را برای خدمت به هموطنانمان فراهم کنیم اشکالی ندارد اما فکر می کنم تقاضا آنقدر زیاد نیست که نیاز به برقراری پرواز مستقیم باشد.

گفتنی است رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این سازمان بستر فنی برقراری پرواز ایران-آمریکا را تقریباً فراهم کرده اعلام کرد: در حال حاضر منتظر علائمی از سوی مسئولان سیاسی کشور هستیم تا این پرواز عملیاتی شود.