حریفان تدارکاتی تیم ملی (کمیت یا کیفیفت؟)

اگر کیفیت حریفان تدارکاتی تیم ملی در اردوهای آفریقای جنوبی، اروپا و برزیل در سطح کویت و گینه باشد آیا باز هم عدد ۹ به نشان کمیت بازی ها کی روش و دوستدران تیم ملی را راضی می کند؟

حریفان تدارکاتی تیم ملی؛ کمیت یا کیفیفت؟

صدای زرند: چهارشنبه در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان از پایان لیگ های فصل فوتبال کشور در تاریخ ۲۰ فروردین خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد دو بازی تدارکاتی در اسفند ماه برای تیم ملی با تیم های کویت و گینه پیش بینی شده است. پس از آن در پایان فروردین یا اوایل اردیبهشت تیم کی روش در اردوی آفریقای جنوبی حاضر می شود و ۳ بازی تدارکاتی در آن مقطع در دستور کار تیم ملی خواهد بود. پس از آن هم ۳ بازی در اردوی اروپا برای تیم ملی در نظر گرفته شده است و در نهایت پس از ورود به برزیل تیم یک بازی دوستانه با تیمی از آمریکای جنوبی خواهد داشت. تیم کی روش تا جام جهانی حدود ۹ بازی تدارکاتی خواهد داشت.

حال سوال مهم این است که اگر کیفیت حریفان تدارکاتی تیم ملی در اردوهای آفریقای جنوبی، اروپا و برزیل در سطح کویت و گینه باشد آیا باز هم عدد ۹ به نشان کمیت بازی ها کارلوس کی روش و دوستدران تیم ملی را راضی می کند؟ آیا کی روش هم دوست دارد تمام این ۹ بازی با تیم هایی در سطح گینه و کویت برگزار شود؟ آیا بازی برگشت با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا یکی از بازی های تدارکاتی تیم ملی در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی قلمداد شده و کفاشیان این بازی را هم به حساب آورده تا در برابر وزیر کمیته را بالا ببرد؟

انتهای پیام/

منبع: ملت ایران