سرنوشتی تلخ در انتظار افشاگر قلیان‌کشی!

قاسمی، فردی بود که مسئول رستوران هتل محل اقامت ملی‌پوشان در کیش بود و قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ساله‌های کشور را افشاگری کرده بود.

شنیده شده دوستان علیرضا منصوریان سراغ این فرد رفته‌اند و کمی تند به او گله کرده‌اند! از طرفی دیگر مسئولان منطقه آزاد کیش نزد او رفته‌اند و مدعی شدند با این افشاگری دیگر تیم‌های فوتبال به کیش نمی‌آیند.

SedayeZarand.IR

صدای زرند: قاسمی، فردی بود که مسئول رستوران هتل محل اقامت ملی‌پوشان در کیش بود و در خصوص قلیان کشیدن در این هتل توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ساله‌های کشور افشاگری کرده بود.

این فرد حسابی این روزها به دردسر افتاده و فشار زیادی را تحمل می‌کند. شنیده شده دوستان علیرضا منصوریان سراغ این فرد رفته‌اند و کمی تند به او گله کرده‌اند! از طرفی دیگر مسئولان منطقه آزاد کیش نزد او رفته‌اند و مدعی شدند با این افشاگری دیگر تیم‌های فوتبال به کیش نمی‌آیند. حتی خبر رسیده مدیران هتل هم در صدد اخراج این فرد هستند تا فدراسیون‌نشین‌ها با آنها قهر نکنند و مجدداً قدم رنجه کرده و به این هتل بروند و احتمالا قلیانی بکشند.

واقعا جای تاسف دارد، فردی که حقیقتی تلخ را آشکار کرده تا مسئولان فوتبال کمی به خود بیایند این‌چنین مورد هجمه قرار گرفته و از همه طرف تحت فشار قرار می‌گیرد تا مبادا از این پس کسی به فوتبالیست‌های خلافکار نازک‌تر از گل بگوید.

انتهای پیام/