رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

برخورد با معلم متخلف رودباری

سلاجقه رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ممنوعیت هرگونه تنبیه بدنی در مدارس تاکید کرد و گفت: معلم متخلف مدرسه شهید سالمی رودبار به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کار کنان آموزش و پرورش معرفی شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ممنوعیت هرگونه تنبیه بدنی در مدارس تاکید کرد و گفت: معلم متخلف مدرسه شهید سالمی رودبار به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کار کنان آموزش و پرورش معرفی شد.

danshamoz rodbari 1

 

به گزارش صدای زرند،  “امید سلاجقه” در گفتگو با خبرنگار ایسنا با ابراز تاسف از برخورد این معلم با دانش آموز کلاس خود، گفت: دستورالعمل ممنوعیت تنبیه بدنی در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری، ارسال شده است.

 

وی ابراز کرد: تنبیه بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع است و با افراد خاطی مطابق ضوابط  و مقررات برخورد خواهد شد.

 

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در راستای دفاع از شأن و منزلت فرهنگیان به هیچ عنوان از تخلفات احتمالی عده معدودی که بر خلاف ضوابط اداری و اصول اخلاقی اقدام به تنبیه دانش آموزان می کنند چشم پوشی نخواهد کرد.

 

سلاجقه از تشکیل هیئت ویژه بررسی این اقدام غیر قانونی با دستور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.

 

وی یادآور شد: مدتی پیش یک دانش آموز پایه سوم ابتدایی مدرسه شهید سالمی در شهرستان رودبار جنوب متاسفانه توسط معلم خود تبیه شد، به گونه ای که این معلم رودباری با فرو کردن مداد در سر دانش آموز رودباری وی را تنبیه کرده است.

 

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در تشریح جزئیات حادثه گفت: معلم رودباری قصد داشته دانش آموز را تنبیه کند که دانش آموز به علت ترس دستش را روی سرش می گذارد و با برخورد دست معلم با دست دانش آموز مدادی که در دست دانش آموز بوده، به داخل سرش فرو می رود.

 

وی افزود: این اتفاق روز گذشته رخ داده و همان دیروز نیز این معلم متخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش معرفی شده است.

 

سلاجقه تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین دستور تشکیل هیئت ویژه ای را برای بررسی جزئیات صادر کرده است که در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می شود.

 

انتهای پیام/