جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند:

نیروهای شهرداری زرند در حال رفع مشکل نقاط ابگرفته می باشند/ نیازمند هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای رفع کلیه نقاط حادثه خیز شهر زرند

یزدانپناه معاون خدمات شهری در ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند گفت: نیروهای شهرداری زرند در حال رفع مشکل نقاط ابگرفته می باشند.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند گفت: نیروهای شهرداری زرند در حال رفع مشکل نقاط ابگرفته می باشند.

 

به گزارش صدای زرند، “رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری در ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند از آمادگی کلیه پرسنل سازمان های وابسته به شهرداری از جمله آتش نشانی، تاسیسات و ماشین آلات و… خبر داد و گفت: از ابتدای ساعات شروع بارش باران الهی کلیه نیروها و ناوگان شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

 

وی خواستار همکاری و همراهی همه مدیران شهری در خصوص رفع مشکلات شهروندان شد و تصریح کرد: خوشبختانه این جلسات به صورت ستادی و میدانی در طول سال برگزار می گردد و از این طریق توانسته ایم بسیاری از نقاط حادثه خیز را شناسایی و در خصوص رفع آنها چاره ای اندیشیده شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند افزود: طبق برآوردهای انجام شده برای رفع کلیه نقاط حادثه خیز شهر زرند هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال نیاز می باشد که امیدواریم با تامین اعتبار لازم از سوی ادارات و نهادهای ذیربط بتوانیم مشکلات شهر را برطرف نمایم.

 

setad bohran zarand

 

وی با اشاره به مشکلات شهر زرند، افزود: در زمان بارندگی و حتی حوادث تنها نیروهای شهرداری در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشند و در این خصوص نیز شهر زرند به ۴ قسمت تقسیم شده است و نیروهای شهرداری در حال رفع مشکل نقاط ابگرفته می باشند.

 

یزدانپناه از بحران مدیریت در زمان بحران گفت و تصریح کرد: آموزش های لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی می تواند بسیاری از مشکلات شهرداری را در زمان بحران رفع نماید.

 

وی خواستار تقویت ستاد بحران شهرداری از لحاظ امکانات و تجهیزات شد و اظهار داشت: اگر مدیران شهرستانی بتوانند این ستاد را تقویت نمایند قطعا ستاد بحران شهرستان با قدرت بیشتری در زمان بحران به حادثه دیدگان امداد رسانی خواهد کرد.

 

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند ضمن تقدیر از همکاری شهروندان زرندی در زمان بحران گفت: گشت‌های شهرداری زرند نیز در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند و در صورتی که جوب ها و پل های سطح شهر با مشکلی مواجه باشند اقدام به پاکسازی، لایروبی و آماده کردن کانال‌های خروجی آبراه ها می نمایند.

 

وی از خرید لوازم و تجهیزات و همچنین دپوی شن در سطح شهر خبر داد و اظهارداشت: امیدواریم در زمان وقوع حوادث احتمالی با همراهی و همدلی شهروندان و نیروهای شهرداری شاهد کاهش خسارت ها باشیم.

 

انتهای پیام/

روابط عمومی شهرداری زرند