خنجری رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند:

دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران، آماده باش کامل داشته باشند

خنجری فرماندار زرند درجلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به اخطارهای اخیر هواشناسی و جریان احتمالی سیل، کلیه دستگاه های اجرائی عضو ستاد مدیریت بحران تا روند تامین شرایط مطلوب آماده باش کامل داشته باشند.

فرماندار زرند در جلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به اخطارهای اخیر هواشناسی و جریان احتمالی سیل، کلیه دستگاه های اجرائی عضو ستاد مدیریت بحران تا روند تامین شرایط مطلوب آماده باش کامل داشته باشند.

 

setad bohran


به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در ستاد مدیریت بحران شهرستان، گفت: پس از ۲۰ سال خشکسالی در کرمان امسال آمار نگران کننده مواجه شده و بارش ها در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸ برابر کمتر شده که امیدواریم نزولات آسمانی در این چند روز که با ریزش باران همراه با برکت و رحمت است امید و نشاط را برای مردم به ارمغان آورده  و خدای متعال را بابت این نعت شکر می گوییم.

 

وی گفت: با توجه به اخطارهای اخیر هواشناسی و جریان احتمالی سیل، کلیه دستگاه های اجرائی عضو ستاد مدیریت بحران تا روند تامین شرایط مطلوب آماده باش کامل داشته باشند.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ذیربط ستاد حوادث در مدیریت بحران وضعیت را بحرانی تر می کند و کوتاهی مسئولان در بحران، بازی با جان مردم است باید مسئولان اجرایی نسبت به امنیت مردم در هنگام حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی همچنین افزود: در صورت وقوع سیل، شهرداران در محدوده شهر و بخشداران و دهیاران در خارج از حریم شهر وظیفه ارائه خدمات را بعهده داشته باشند و هیچ دستگاهی کار خود را واگذار به دستگاه دیگر نکند و در عین حال با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

خنجری در ادامه گفت: اداره هواشناسی زرند نیاز به تجهیزات تخصصی دارد و باید از تکنولوژی روز دنیا استفاده کند تا در مواقع بحران دچار بحران نشویم چرا که هواشناسی می تواند هشدار لازم را قبل از وقوع حادثه اعلام کند.

 

فرماندار زرند تاکید کرد: در زمان بحران، نیروی انتظامی نیز به عنوان حمایت کننده و پشتیبان در حوزه بهداشت، امداد و درمان حضور داشته باشد.

 

انتهای پیام/

روابط عمومی فرمانداری زرند