زرند شهری برای کودکان:

کمیته زرند شهری برای کودکان تشکیل شد

امروز و با حضور ترقی جاه مدیرعامل موسسه هم نوا و علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند کمیته زرند شهری برای کودکان در فرمانداری زرند تشکیل شد.

به گزارش صدای زرند، در این جلسه علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: دولت تدبیر و امید گام های زیادی در مسیر توسعه برداشته است. امروز فضا رابطه با کشورهای دیگر ایجاد شده است و کشور توانسته تحریم ها را با همت مدیران شایسته برطرف کند. امروز تعامل سازنده ما با کشورهای دیگر آغاز شده است.

 

ایشان با بیان اینکه باید بخشی از فرهنگ را با استفاده از کودکان برطرف کنیم گفت: ما باید فرهنگ خوب زندگی کردن را از همان کودکی به فرزندانمان یاد بدهیم. امروز می توانیم به دنیا ثابت کنیم ما می توانیم.

 

وی گفت: بزرگترین توانایی ما نیرو انسانی است و در بهداشت و درمان ما حرف های زیادی برای گفتن داریم.

 

در این مراسم ترقی جاه مدیرعامل موسسه هم نوا نیز گفت: انجام کارهای فرهنگی در یک شهر بدون همکاری و همراهی مسئولین آن شهر غیرممکن است و این کمیته هم با حمایت فرمانداری شکل گرفته است.

 

ایشان با بیان اینکه شهری برای کودکان نیازمند نمادهای شهری است و باید کارهای کودکان دیده شود، گفت: توجه به دوران کودکی بسیار مهم است. کشور های زیادی در این زمینه دارند فعالیت می کنند و خوشبختانه زرند هم با همراه مسئولین از ابتدا در حال فعالیت در این بخش می باشد.

 

وی درباره اولین مسابقه کتاب خوانی در زرند گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند اولین مسابقه کتاب خوانی در زرند در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

 

IMG 3918

IMG 3899

IMG 3916

IMG 3893

 

انتهای پیام/