به همت بسیج دانشجویی زرند/

همایش انقلابی های جوان (فرزندان خمینی) در زرند برگزار شد (+تصاویر)

صبح امروز و به همت بسیج دانشجویی شهرستان زرند با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام همایش انقلابی های جوان (فرزندان خمینی) در سالن سینما آزادی زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم عسکرزاده رئیس بسیج دانشجویی شهرستان زرند ضمن خیرمقدم به حضار و تسلیت ایام فاطمیه گفت: این جلسه با هدف آشنایی شما جوانان با دست آوردهای انقلاب برگزار شده است که امیدواریم برای شما عزیزان مفید باشد.

 

دکتر قدیری ابیانه گفت: هرکس باید ساز مناسب با مسئولین خودش را بزند. از یک رهبری پیروی کند. ما نباید فکر کنیم آدم های انقلابی موضع های خاصی دارند.

 

ایشان با بیان اینکه دولت آمریکا و کنگره مانند هم هستند گفت: ما در ارزیابی دشمن نباید فکر کنیم که هر کس تندتر صحبت می کند جایگاهش بهتر است.

 

وی اظهار داشت: یک جا باید اخم کرد و یک جا باید لبخند زد. ما نباید گول لبخندهای کشورهای غربی را بخوریم. کسی که بخواهد با خارجی ها رابطه داشته باشد باید کینه آن ها را در دل داشته باشد. اگر دشمن را دوست بپندارید شکست خواهید خورد.

 

ایشان اظهار کرد: ما در دیپلماسی باید با احتیاط حرکت کنیم و بدانیم که رابطه با هر کشوری هم ضرر و هم سود دارد. انگلیس هم دشمن ماست و قطعنامه و تحریمی وجود ندارد که انگلستان آن را رهبری نکند. بنابراین ارزیابی ها به ما می گوید رابطه با دشمن سودش بیشتر از رابطه نداشتن است. جایی روابط واقعی و مناسب شکل می گیرد که دو طرف سود بکنند و کشورها بر اساس منافعشان قدم بر می دارند.

 

ایشان با بیان اینکه ما نباید خود را ضعیف نشان دهیم اظهارداشت: ما نباید از رفتار دشمن بترسیم و نباید اجازه حضور آن ها را در کشور بدهیم. باید بتوانیم به گونه ای رفتار کنیم که چرخ سانتریفیوژها بچرخد تا چرخ صنعت و کارخانه ها نیز بچرخد.

 

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 1

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 2

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 3

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 4

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 5

hamayesh enghlabi hay javan farzandn khomeyni951128 6
انتهای پیام/