سرهنگ چوگانی:

ندیدن دال بر نبودن نیست

فرمانده انتظامی زرند بیان داشت: برخی از رانندگان وسیله نقلیه به تصور اینکه مامور وجود ندارد خود را مجاز به انجام تخلف می نمایند غافل از اینکه تخلف آنها در سیستم پایش تصویری (مانیتورینگ) ثبت می گردد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند، سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند بیان داشت: برخی از رانندگان وسیله نقلیه به تصور اینکه مامور وجود ندارد خود را مجاز به انجام تخلف می نمایند غافل از اینکه تخلف آنها در سیستم پایش تصویری (مانیتورینگ) ثبت می گردد.

 

سرهنگ چوگانی ادامه داد: با توجه به راه اندازی دوربین های نظارت تصویری در سطح شهر از تاریخ ۶ دی ماه پلیس راهنمایی و رانندگی عملا اقدام به پایش و ثبت تخلفات رانندگی از قبیل توقف دوبله در معابر، توقف در حریم تقاطع ها، تجاوز به چپ از محور خیابان، توقف روی خط عابر پیاده، عبور از چراغ قرمز، عدم استفاده از کمربند ایمنی و… می نماید.

 

chokani niro entezami

 

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان به رانندگان عزیز خاطر نشان کرد: ضمن پایبندی به قوانین و مقررات به منظور جلوگیری از اعمال قانون و ثبت تخلفات در سابقه خودرو و جهت احترام به حقوق شهروندی و ارتفاع نظم و انضباط ترافیکی شهرستان، همواره رعایت مقررات را مدنظر و سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/