سرپرست اداره مخابرات زرند خبر داد:

نسل چهار اینترنت (۴G) تلفن همراه در زرند/ پوشش سراسری شهرستان زرند تا اردیبهشت ۹۶

یزدانی سرپرست اداره مخابرات زرند از راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه ۴G برای مشترکان همراه اول در شهر زرند خبر داد.

سرپرست اداره مخابرات زرند از راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه ۴G برای مشترکان همراه اول در شهر زرند خبر داد.

 

4g


مهندس “رسول یزدانی” سرپرست اداره مخابرات شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: در فاز جدید طرح توسعه تلفن همراه در این شهرستان، سامانه ۴G/LTE در زرند نصب و راه اندازی شد و مشترکان همراه اول از هم اکنون می توانند از این سرویس بهره مند شوند.

 

وی از پوشش سراسری اینترنت نسل چهارم در شهرستان زرند تا اردیبهشت ۹۶ خبر داد، گفت: مشترکان برای فعال شدن اینترنت نسل چهارم روی تلفن همراه خود، باید سیم‌کارت‌ نسل چهارم (USIM) را تهیه و جایگزین سیم کارت قبلی خود کنند و گوشی تلفن با قابلیت اتصال به شبکه ۴G داشته باشند.

 

یزدانی افزود: تعویض سیم کارت در دفاتر خدمات ارتباطی با ارائه مدرک شناسایی معتبر قابل انجام است.

 

سرپرست اداره مخابرات شهرستان زرند تصریح کرد: شبکه ۴G نسل جدید و پرسرعت تبادل اطلاعات در تلفن همراه است که با برخی تلفن‌های هوشمند،‌ تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها به کار می‌رود.

 

وی بیان داشت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارکه فجر عملیات اجرایی دو طرح مخابراتی شامل طرح کابل کشی فیبر نوری شهرک زیتون و مسکن مهر با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان زرند آغاز شد.

 

انتهای پیام/