در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زرند:

حجت الاسلام سالاری کیا: هاشمی مرد تکرار نشدنی تاریخ است

حجت الاسلام سالاری کیا در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قدمگاه زرند، گفت: هاشمی مرد تکرار نشدنی تاریخ است.

باحضور برخی مسئولین شهرستان زرند مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) (قدمگاه) زرند برگزار شد.

 

ARBAEIN HASHEMI951128 10 1


به گزارش صدای زرند، مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز پنجشنبه (۲۸بهمن ماه) در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) (قدمگاه) شهر زرند برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهدی دانشمند خطیب توانا کشور، خنجری فرماندار زرند، صادق زاده معاون فرماندار، محمدی شهردار زرند، بخشدار یزدان آباد، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین اجرایی شهرستان زرند و مردم ولایت مدار زرند حضور داشتند.

 

حجت الاسلام سالاری کیا از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در پیرامون آیت الله هاشمی رفسنجانی نکاتی را در خاطر دارم و کسی نیست که ایشان را نشناسد.  آیت الله هاشمی رفسنجانی به اخلاق و ایمان توجه ویژه داشت. آیت الله هاشمی رفسنجانی دل را برای خدا داده بود. او در زندان قرآن را حفظ و در خلوت ارتباط با خدا داشت و ایشان آیه های قرآن را تفسیر می کرد.

 

وی با بیان اینکه افرادی بودند که هاشمی را قبول نداشتند اظهار داشت: وقتی به تاریخ هم می نگیریم حضرت محمد (ص) را نیز گاهاً کافر و گاهی دیوانه می خواندند، اما حال آنکه دین پیامبر دینی جهانی بوده و هست.

 

وی گفت: هاشمی فردی بنده و محبوب واقعی خدا است. فردی که عشق به خدا و رهبر و امام داشت. اما متاسفانه رسانه ملی هر هفته فردی را می آورد تا به ایشان اهانت کند تا ایشان را بین مردم غیرموجه جلوه دهند اما خوشبختانه نه تنها نتوانستند این کار را عملی کنند بلکه آقای هاشمی را محبوب تر کردند.

 

ایشان با بیان اینکه مردم هاشمی را عنوان فردی فرهیخته شناختند، ادامه داد: هاشمی اگر آبرو داشت آبرویش را مدیون شهدا و مردم بود. همین است که امام (ره) در باره هاشمی می گویند: “هاشمی زنده است چون نهضت زنده است” و از آنطرف چقدر زیبا است وقتی ایشان در اجتماع مردم می گوید عشق من آیت الله خامنه ای است.

 

ایشان ضمن بیان اینکه آیت الله هاشمی به ما درس عمل آموخت، گفت: چرا در رسانه های ما حرف های آقای هاشمی را منتقل نکردند ایشان با هر خطبه ای که می خواند جهانیان می فهمیدند در جهان چه خبر است. اگر نهضت آیت الله خامنه ای و حضرت مهدی زنده است نشانه این است که هاشمی در کنار مقام معظم رهبری بوده است. هاشمی مرد تکرار نشدنی تاریخ است. جدا شدن از راه آیت الله هاشمی جدا شدن از راه رهبری است.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط:

عکس/ مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زرند