در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی;

یک واحد تولیدی سوهان در زرند افتتاح شد (+تصاویر)

یک واحد تولیدی «سوهان زرندی» در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با حضور برخی مسئولین اجرایی در زرند افتتاح شد.

صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) یک واحد تولیدی «سوهان زرندی» در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با حضور برخی مسئولین اجرایی در زرند افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند در آیین افتتاح این واحد تولیدی، اظهار داشت: واحدهای کوچک و خرد نقش بی بدیلی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

 

رئیس میراث فرهنگی زرند ادامه داد: واحد جدید تولید سوهان با ایجاد ۸ شغل در فاز اول به افتتاح رسیده است و به زودی شاهد افتتاح فاز دوم این کارگاه خواهیم بود.

 

نورالدینی معاون فرماندار زرند نیز گفت: روز به روز شاهد اتفاقات خوبی در تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم و فرماندار زرند به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی با تمام توان از این طرح ها حمایت کرده و باید طوری عمل شود که ایجاد کنندگان واحدهای خرد نگرانی از بابت عرضه تولیدات نداشته باشند.

 

سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه زرند هم گفت: جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باید در راه افزایش تولید با کیفیت که منجر به افزایش اشتغال می شود همگی همت کنیم چرا که این امر یک معروف  مهم است و بسیج با قدرت در این مسیر گام برداشته و همچنان این حمایت را تداوم خواهد بخشید.

 

شاهرخی افزود: توسعه این نوع فعالیت ها حتی در واحدهای بوم گردی قادر است به تولید ثروت ملی کمک کند.

 

به گزارش صدای زرند، این واحد تولیدی سوهان در مدت ۲۰ روز به همت سرکار خانم فتاحی در بلوار امام حسین (ع) زرند راه اندازی شده است.

 

 

eftetah sohan951130 6

eftetah sohan951130 7

eftetah sohan951130 8

eftetah sohan951130 9

eftetah sohan951130 3

eftetah sohan951130 2

eftetah sohan951130 1

eftetah sohan951130 5

eftetah sohan951130 4

 

انتهای پیام/