به همت اداره ارشاد اسلامی زرند;

جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی در زرند برگزار می شود

به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان زرند جشنواره مدل و لباس ایرانی و اسلامی برای اولین به صورت استانی در تیر ماه در زرند برگزار می شود. به گزارش صدای زرند،صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) نشست هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در زرند با حضور محمدعلی جوشایی معاون هنری ارشاد اسلامی […]

به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان زرند جشنواره مدل و لباس ایرانی و اسلامی برای اولین به صورت استانی در تیر ماه در زرند برگزار می شود.

mod va labas951130 3


به گزارش صدای زرند،صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) نشست هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در زرند با حضور محمدعلی جوشایی معاون هنری ارشاد اسلامی استان کرمان و علی صادق‌زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و احمد رشیدی رئیس ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

 

” علی صادق زاده” معاون سیاسی فرماندار زرند گفت: زرند توانسته است در زمینه استانی برتر باشد و می‌تواند در زمینه جهانی نیز الگو باشد. بسیاری از افراد در دنیا هستند که لباسشان را لباس ایرانی انتخاب می‌کنند.

 

ایشان گفت: ما باید پوشش اسلامی را ترویج دهیم. طراحی‌ مد و لباس‌ باید با فرهنگ و ارزش‌های بومی و محلی همخوانی داشته باشد.

 

“احمد رشیدی” رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیز گفت: اتفاقی در سال گذشته افتاده است و ما اولین شهری بودیم که انجمن مد و لباس را راه اندازی کردیم. در سال گذشته مجبور بودیم وقت خود را برای پیش ساختارها بگذاریم اما خوشحالیم که اکنون می‌توانیم جشنواره‌ای در این زمینه در سطح استانی برگزار کنیم.

 

ایشان درباره حمایت هنرمندان از اینگونه جشنواره‌ها گفت: تمام جشنواره ها در زرند توسط خود هنرمندان برگزار شده است. بحث عمده از مسائل مالی برطرف شده است خوشبختانه در این زمینه مشکل مالی نداریم و در این جشنواره هم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام هنرمندان این حیطه تلاش می‌کنند.

 

“محمدعلی جوشایی” معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: نتایج خوبی که سال گذشته زرند در جشنواره مد و لباس داشت باعث شد اجازه دهند این جشنواره به صورت استانی در زرند برگزار شود.

 

جوشایی افزود: در مدل و لباس ایرانی – اسلامی ما باید برنامه و شیوه داشته باشیم. حوزه پوشاک حوزه هنر است و هنرمندان باید بیشتر به این حیطه وارد شود.

 

ایشان با بیان اینکه حوزه معاونت هنری از این جشنواره حمایت خواهد کرد گفت: با تصمیم استاندار تصمیم گرفتیم این جشنواره به صورت استانی برگزار شود و در حال حاضر هم پوسترهای این جشنواره آماده چاپ و انتشار می‌باشند و معاونت هنری اداره کل ارشاد اسلامی مبلغ ۱۵ میلیون برای این جشنواره در نظر گرفته است.

 

mod va labas951130 1

mod va labas951130 2

mod va labas951130 4

 

انتهای پیام/