صدای زرند گزارش می دهد:

باغ سیبی به باغ دولت رسید

پیش از این و بیش از ۲ ماه قبل مسئولین شرکت زغالسنگ در جمع بازنشستگان این شرکت و برخی دیگر از مردمی که در مالکیت این زمین ها ذینفع هستند، قول داده بودند که مشکل این زمین ها را در کمتر از ۲ ماه حل و فصل خواهند کرد که هنوز هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد، اما امیدواریم که محصول این باغ های از سرمنزل باغ دولت میوه های شیرینی باشد که بتواند بعد از ۹ سال کام مردمی که زجر زمانه به پای این زمین ها پیرشان کرده است را تا حدی شیرین کند.

به گزارش صدای زرند، مهندس ایرج فلاح مدیرعامل شرکت زغالسنگ استان کرمان در گفتگو با صدای زرند گفت: ما تمام تلاش خود را برای حل مشکل ایجاد شده در مورد مالکیت زمین های باغ سیبی داشتیم و خواستیم با توافق با مسکن و شهرسازی این مشکل حل و فصل شود اما متاسفانه راهکارهای قانونی این اجازه را برای حل مشکل به ما نمیدهد.

 

فلاح افزود: در این زمینه و بر اساس توافقی که چندین سال قبل مسکن و شهرسازی با ما داشته است ما نیز خود را مُحق می دانیم و به نظر می رسد با راهکارهای پیش رو این مشکل قابل حل نمی باشد و به همین دلیل این موضوع در یک طرحی جداگانه به هیات دولت واگذار شده است.

 

وی گفت: در این باره دولت هر تصمیمی بگیرد دو نهاد یعنی شرکت زغالسنگ و مسکن و شهرسازی باید آن را بپذیرند. امیدواریم که این موضوع هر چه زودتر و تا قبل از پایان سال جاری در دولت مطرح و مشکل حل و فصل شود ولی مطمئناً حل مشکل از طریق جلسه دولت مشکل مردمی که چندین سال درگیر این زمین ها هستند را حل و فصل خواهد کرد.

 

 

پیش از این دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز در سخنرانی پیش از نماز جمعه روز ۲۲بهمن گفته بود: مشکل اصلی این زمین‌ها مربوط به اختلاف در مالکیت آنها می باشد که متاسفانه از طریق قانونی نتوانستیم این مشکل را حل کنیم و به همین دلیل و با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم این مشکل را به جلسه دولت رساندیم که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

 

لازم به توضیح است پیش از این و بیش از ۲ ماه قبل مسئولین شرکت زغالسنگ در جمع بازنشستگان این شرکت و برخی دیگر از مردمی که در مالکیت این زمین ها ذینفع هستند، قول داده بودند که مشکل این زمین ها را در کمتر از ۲ ماه حل و فصل خواهند کرد که هنوز هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد، اما امیدواریم که محصول این باغ های از سرمنزل باغ دولت میوه های شیرینی باشد که بتواند بعد از ۹ سال کام مردمی که زجر زمانه به پای این زمین ها پیرشان کرده است را تا حدی شیرین کند.

 

انتهای پیام/