در کمیته فنی و شهرسازی شهرداری زرند مطرح شد:

در روزهای پایانی سال فعالیت های با اولویت خاص باید در راس فعالیت شهرداری قرار گیرد

کمیته فنی و شهرسازی شهرداری زرند زرند با حضور مهندس ایزدی معاون فنی و شهرسازی، مهندس منصوری معاون اداری و مالی و مسئولین دوایر مختلف شهرداری برگزار شد.

کمیته فنی و شهرسازی شهرداری زرند زرند با حضور مهندس ایزدی معاون فنی و شهرسازی، مهندس منصوری معاون اداری و مالی و مسئولین دوایر مختلف شهرداری برگزار شد.

 

ezedi

به گزارش صدای زرند، مهندس ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند در این نشست از ارائه برنامه های مختلف شهرداری در طی دو ماه پایانی سال گفت و تصریح کرد: با توجه به حجم فعالیت های شهرداری در طی روزهای پایانی سال باید برنامه های با اولویت خاص در راس فعالیت های روزانه شهرداری قرار گیرد.

 

مهندس ایزدی با اعلام اینکه خوشبختانه فعالیت های خوب شهرداری توانسته است رضایت نسبی شهروندان را جلب نماید، اظهار داشت: در طی این مدت تا پایان سال باید با جذب درآمدهای شهرداری نسبت به آماده سازی شهر برای سال جدید اقدام نمائیم.

 

وی با اعلام اینکه بهترین و بیشترین نیروها در معاونت فنی و شهرسازی به فعالیت مشغول هستند گفت: باید با تلاش و پشتکار خود بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

 

مهندس منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند نیز در این نشست ضمن تقدیر از واحد صدور پروانه، کارشناسی و املاک خواستار تسریع در پرونده های مراجعین به شهرداری شد و گفت: باید کمک نمائیم تا مشکلات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود تا شهروندان نسبت به خدمات شهرداری بد بین نشوند.

 

معاون اداری و مالی شهرداری گفت: خوشبختانه تیم چیده شده در معاونت فنی و شهرسازی به خوبی توانسته است مشکلات را شناسائی و در خصوص رفع آنها اقدام نماید.

 

وی با اعلام اینکه ما همواره باید به دنبال ساختن راه باشیم تا اینکه از یک راه ساخته شده استفاده نمائیم گفت: همه ما باید با اتکا به دانش و توانمندی نیروهای شهرداری و دست در دست هم مشکلات را برطرف و در خصوص ساختن شهری آباد همت نمائیم.

 

شایان ذکر است در ادامه مسئولین دوایر مختلف فنی و شهرسازی به ارائه گزارش از فعالیت های واحدهای خود پرداختند.

 

انتهای پیام/