نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:

استان کرمان در مبارزه با قاچاق موادمخدر در خط مقدم است/ توافق با رییس صدا و سیمای کشور در خصوص پخش مستندهای اقتصادی استان کرمان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس رسانه ملی توافق شد برنامه‌های مستند اقتصادی به ویژه از واحدهای کوچک استان به صورت رایگان پخش شود ورادیوهای جنوب و شرق استان نیز تقویت شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس رسانه ملی توافق شد برنامه‌های مستند اقتصادی به ویژه از واحدهای کوچک استان به صورت رایگان پخش شود ورادیوهای جنوب و شرق استان نیز تقویت شوند.

AMIRI

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمان به اندازه ظرفیت‌های موجود خود در صدا و سیما مطرح نمی‌شود، گفت: استان کرمان به اندازه ظرفیت‌های گردشگری، میراثی، صنایع و معادن، باغداری و حتی هنر و هنرمندی در رسانه و صدا و سیما حضور ندارد و این موضوع باید کنکاش شود.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از خیلی از استان‌های مطرح دارای ظرفیت‌های بیشتری است، افزود: ظرفیت های استان در صنایع بزرگ مانند سنگ آهن، مس، زغال سنگ، واگن سازی، کک سازی و غیره باید در رسانه مطرح شوند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برجسته کردن این ظرفیت ها امید و تحرک در استان ایجاد می کند و به سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

 

وی از رئیس رسانه ملی خواست که در راستای اقتصاد مقاومتی، کارگاه های کوچک و اشتغال خرد استان در صدا و سیما مطرح شود و همچنین برای کارآفرینی در استان فرهنگ سازی صورت گیرد.

 

امیری با بیان اینکه استان کرمان در مبارزه با قاچاق موادمخدر در خط مقدم است، تصریح کرد: ما برای جلوگیری از نفوذ موادمخدر به داخل کشور، پایتخت و استان های مرکزی و حتی به کشورهای دیگر شهید می دهیم و هزینه های اجتماعی هم می پردازیم لذا کرمان نباید در رابطه با موادمخدر نماد تلقی شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: بنابراین صدا و سیما باید در این خصوص اشتباهات گذشته را جبران نماید.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کرمان در آسیب اعتیاد و مصرف مواد مخدر رتبه هفتم را در کشور دارد ولی در مبارزه با مواد مخدر رتبه اول را در کشور دارد.

 

امیری خاطر نشان کرد: انتظار داریم صدا و سیما ظرفیت های گردشگری و اقتصاد مقاومتی استان را برجسته نماید.

 

وی افزود: در این نشست رییس صدا و سیما نیز پذیرفت که برنامه هایی از کارگاه های بزرگ و کوچک و اشتغال خرد فراهم شود و در شبکه ایران کالا پخش شود و ظرفیت های استان در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری، میراثی و صنایع در شبکه شما پخش شود.

 

به گزارش صدای زرند، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: هچنین توافق شد برنامه های مستند اقتصادی به ویژه از واحد های کوچک به صورت رایگان پخش شود و رادیوهای جنوب و شرق استان نیز تقویت شوند.

 

انتهای پیام/

ایسنا