طی پیامی;

پیام تسلیت استاندار کرمان به نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس

رزم حسینی طی پیامی درگذشت اخوی گرامی حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان را تسلیت گفت.

استاندار کرمان طی پیامی درگذشت اخوی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

razmhoseeni ostandar
به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی طی پیامی درگذشت اخوی گرامی حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان را تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح می باشد:

 

« الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ »

 

خانواده محترم امیری خامکانی
سلام علیکم بما صبرتم

 

فراق و هجر درد جانکاهی است که هیچ شانه ای را یارای تحمل آن نیست و تنها همدردی هاست که گاه مرهمی هر چند کوچک می شود بر درد فقدان یک عزیز.
در این مجال ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت اخوی گرانقدر جنابعالی، برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان نیز صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

 

علیرضا رزم حسینی – استاندار کرمان»

 

به گزارش صدای زرند، مراسم ترحیم مرحوم امیری اخوی گرامی نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۹/۱۲/۹۵ ساعت ۸ الی ۱۱:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در تکیه ابوالفضل روستای ده فیاض برگزار می گردد.

 

همچنین روز سه شنبه مورخ۱۰/۱۲/۹۵ ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در مسجد علی ابن ابی طالب قدمگاه شهرستان زرند و مراسم هفتم نیز روز جمعه مورخ ۱۳/۱۲/۹۵ در یزدان آباد شهرستان زرند برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/