از سوی شهردار زرند

بودجه سال ۹۶ شهرداری زرند به شورای شهر ارائه شد

شهردار زرند بودجه سال ۹۶ این شهرداری را به شورای شهر ارائه کرد.

شهردار زرند بودجه سال ۹۶ این شهرداری را به شورای شهر ارائه کرد.

bodje shahrdari zarand 96 02

به گزارش صدای زرند، طی مراسمی با حضور مهندس محمدی شهردار زرند، معاونین خدمات شهری، اداری و مالی و فنی و شهرسازی و همچنین رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر زرند بودجه سال ۹۶ شهرداری زرند به شورای شهر ارائه شد

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اعلام اینکه ما در شهرداری به دنبال برنامه ریزی صحیح طرح ها و عملیاتی بودن آن ها هستیم، گفت: سعی نمودیم به نوعی نگاه واقع بینانه به این بودجه داشته باشیم و برنامه هایی را ارائه نمائیم تا در زمان تحقق آن با مشکلاتی مواجه نشویم.

 

وی گفت: به دنبال شناخت نقاط قوت و ضعف دستگاه خود بوده ایم و با شناسائی تهدیدها و فرصت ها بودجه ای را برای سال ۹۶ بسته ایم که اثر بخشی و کارایی مفیدی برای شهر و شهروندان داشته باشد.

 

شهردار زرند با اعلام اینکه بودجه سال ۹۶ شهرداری نیز بر اساس اقتصاد مقاومتی بسته شده است گفت: در بودجه سال ۹۵ که موفق به اجرای  آن شده ایم و توانستیم به نتایج و برنامه های خوبی دست پیدا کنیم کلیه فعالیت ها و برنامه های شهرداری بر اساس بودجه به ثمر نشسته اند.

 

وی با اعلام اینکه تعریف بودجه برای یک شهر باید با کارشناسی های مختلفی صورت گیرد از عقب ماندگی های شهر زرند گفت و افزود: سعی داریم با ارائه برنامه های مناسب و اتکا به دانش و توان نیروهای شهرداری عقب ماندگی های شهر زرند که در بحث عمرانی و خدمات شهری می باشد را جبران نمائیم.

 

محمدی خلاقیت، پشتکار، دلسوزی و صرفه جویی را از مهمترین ارکان سرپا نگه داشتن شهرداری دانست و افزود: همواره بر این عقیده هستیم که باید برای فعالیت های عمرانی با ۱۰۰درصد توان خود وارد شویم و اگر این اتفاق نیفتد مطمئناً در آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

 

وی گفت: بودجه سال ۹۶ شهرداری بیست و دو میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون تومان  می باشد که از این مقدار ۶۰درصد به بحث جاری و ۴۰درصد نیز به بخش عمرانی اختصاص داده خواهد شد.

 

شهردار زرند به سه ویژگی مهم بودجه ۹۶ یعنی عملیاتی بودن، واقعی و انقباضی بودن اشاره کرد و افزود: در سال آینده بر اساس قانون شاهد افزایش بودجه هستیم و باید حقوق کارکنان و کارگران شهرداری در این بودجه با افزایش روبرو شود.

 

وی افزود: اولویت ما در سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین احداث پروژه‌های اساسی همچون ساختمان جدید شهرداری و… می باشد که امیدواریم در این راه از حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر بهره مند شویم.

 

محمدی به نقش شهروندان در عمران و آبادانی و توسعه شهر پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری شهرداری زرند در نقش مشارکت های مردمی به خوبی ورود پیدا کرده است و باید برای شهروندان این امر محقق شود که شهر زیبا ساختنی است نه یافتنی.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شورای شهر زرند گفت: اگر حمایت ها و دلسوزی های شورای شهر نبود، قطعاً مشکلات متعددی گریبان گیر شهرداری بود ولی این عزیزان در همه زمان ها همراه مجموعه شهرداری بوده اند.

 

“مهدی برهانی نژاد” رئیس شورای شهر زرند نیز از نقاط مشترک شهرداری و شورای شهر گفت و افزود: دفاع از حق و حقوق قانونی شهرداری را همواره در راس برنامه های خود داشته ایم و این امر را برای خود یک وظیفه می دانیم.

 

وی به کسب عوارضات شهرداری اشاره کرد و افزود: نه تنها کارخانجات بلکه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نیز از پرداخت عوارض قانونی خود شانه خالی می کنند و این وظیفه ما می باشد که این امر را تا سرانجام مقصود دنبال نمائیم.

 

رئیس شورای شهر زرند اظهارداشت: خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم و رفع مشکلات شهروندان، سبب رضایت آن‌ها می شود و ما نیز همراه و همدل با مسئولین شهرداری در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده شورای اسلامی شهر زرند گام برمی داریم.

 

برهانی نژاد ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری در سال جاری گفت: می خواهیم با همراهی و همکاری همه مدیران شهرداری در سال ۹۶ طرحی نو را برای شهر زرند به ارمغان آوریم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

 

وی از راه اندازی سینما و مجموعه فرهنگی و پلاتوی نمایش گفت و افزود: دلسوزی همه مدیران شهرداری و اعضاء شورای شهر بر روی بودجه برای این می باشد که این امر به واقعیت نزدیک و نزدیک تر شود.

 

رئیس شورای شهر زرند در پایان افزود: با تلاش و همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بودجه پیشنهادی را برای بررسی در اولویت قرار داده‌ایم و ان شاالله با برگزاری جلسات فشرده به تصویب نهایی خواهد رسید.

 

شایان ذکر است شهردار، معاونین شهرداری و اعضاء شورای شهر بیش از ۵ ساعت بر روی طرح ها و برنامه های شهرداری در بودجه بحث و گفتگو کردند.

 

 

bodje shahrdari zarand 96 01

bodje shahrdari zarand 96 3

 

انتهای پیام/

روابط عمومی شهرداری زرند