شناخت امام زمان (عج) طریق معرفت واقعی به خداوند است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ضمن تبریک آغاز امامت آخرین سحاب رحمت، یگانه ذریه ذخیره آل طاها،مهم ترین وظیفه جوانان را شناخت امام زمان عنوان کرد که باعث طریق معرفت واقعی به خداوند می شود.

SedayeZarand.IRرئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ضمن تبریک آغاز امامت آخرین سحاب رحمت، یگانه ذریه ذخیره آل طاها،مهم ترین وظیفه جوانان را شناخت امام زمان عنوان کرد که باعث طریق معرفت واقعی به خداوند می شود.

به گزارش “صدای زرند“، حجت الاسلام مهدی حسنی در آغاز بیانات خود ضمن مخاطب قراردادن جوانان بیان داشت: موضوع مهدویت نیازمند معرفت و شناخت است؛ لذا با توجه به خصلت، مرام و شخصیت جوانان در عصر ظهور، که اکثر یاران امام زمان(عج)از این گروه سنی هستند،باید با امام زمان خود و مسائل پیرامون او به نحو احسن آشنا شوند.

حجت الاسلام حسنی افزود: شناخت درست امام،طریق معرفت واقعی به خداوند است.

مهدی حسنی ابراز داشت: اگر انسان دارای همتی بلند باشد، دنبال محبوب حقیقی می‌رود. چنانچه عاشق امام زمان(عج) شویم و او را دوست بداریم، رنگ محبوب به خود می‌گیریم و بوی او را با خود داریم؛چراکه حضرت مهدی(عج) آنقدر ما را دوست دارد که بلاها را از ما دفع،و در حق ما دعا کند.

SedayeZarand.IR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در ادامه اظهارداشت: چقدر خوب است این محبت، طرفینی باشد؛ یعنی ما عاشقان هم برای ظهور و سلامتی او دعا کنیم. این‌طور نباشد که فقط هنگام مشکل و گرفتاری به سراغ او برویم.

حسنی تصریح کرد:باید نوعی زندگی کنیم که دل آن حضرت، خوشنود شود؛ کسی که ادعای محبت و دوستی اولیای الهی را دارد باید عمل به خواسته آنها را سرلوحه اعمالش قرار دهد.

وی در پایان گفت:خداوند به همه ما توفیق کسب صفات و خصال یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را عنایت فرماید تا در مرحله اول یک مهدی‌باور و در مرحله بعد، یک مهدی‌یاور و در مرحله پایانی، یک مهدی‌زیست واقعی باشیم.

انتهای پیام/