با حضور خانوادهای شهدا;

یادواره شهدای شهرک شهید باهنر زرند برگزار شد (+تصاویر)

یادواره آبروی محله شهید عباس عبدی و ۲۴ شهید محله شهرک شهید باهنر (زرندنو) با حضور خانوادهای شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم در مسجد دوازده امام این شهرک برگزار شد.

یادواره شهدای شهرک شهید باهنر (زرندنو) با حضور خانوادهای شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، یادواره آبروی محله شهید عباس عبدی و ۲۴ شهید محله شهرک شهید باهنر (زرندنو) با حضور خانوادهای شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم در مسجد دوازده امام این شهرک برگزار شد.

 

حجت الاسلام “محمدعلی محسن زاده” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: ارزشمندترین سرمایه انسان جان اوست و اصولا هر انسانی تلاش می کند این جان را حفظ نماید و آسیبی به جانش نرسد، چگونه انسان هایی جانشان را فدا انقلابشان می کنند.

 

وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا به احکام و حجاب و دین و پیروی از رهبری و اسلام اشاره دارد، اظهار داشت: خانواده شهدا از عزیزترین فرد زرندگی شان گذشتند و اجازه ورود به جبهه های جنگ دادند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یاد بسیجی کم رنگ شده، گفت: بسجیان در دفاع مقدس با عقل بالا و روحیه بسیجی وارد جبهه های جنگ شدند.

 

وی بیان کرد: امام وقتی دید اسلام در حال از بین رفتن است و اسلام آمریکایی در حال روی کار آمدن است، برای همین انقلاب خود را به جهان ثابت کرد.

 

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه انقلاب ما ۲۳۰هزار شهید و ۵۰۰هزار جانباز دارد، گفت: همه ی وجود ما از خون شهداست، پس خون شهدا را پای مال نکنید و پا در راه شهدا بگذارید.

 

این مراسم با مداحی جواد حسینخانی و مرثیه سرایی همراه بود. ۲۵ شهید این منطقه شامل شهید عباس عبدی، رسول عرب پور، محمد سیف الدینی، محمود پورنخعی، عباس گلستانی، احمد زمانی، عباس زمانی، عباس عرب پور، ذبیح الله مهدیزاده، محمد پورنخعی و … می باشد.

 

 

yadvareh shohada zarandno 951216 2

yadvareh shohada zarandno 951216 3

yadvareh shohada zarandno 951216 4

yadvareh shohada zarandno 951216 6

yadvareh shohada zarandno 951216 7

yadvareh shohada zarandno 951216 8

yadvareh shohada zarandno 951216 9

yadvareh shohada zarandno 951216 10

yadvareh shohada zarandno 951216 11

yadvareh shohada zarandno 951216 12

yadvareh shohada zarandno 951216 13

 

 

انتهای پیام/