فرماندار زرند:

وصیت نامه شهدا بهترین الگو برای زندگی ماست/ اشتغال خانواده شهدا در اولویت ماست

خنجری فرماندار زرند در گردهمایی همسران شاهد و ایثارگر این شهرستان، گفت: بسیاری از شهدای که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند سوادی آنچنانی نداشتند ولی شما اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید احساس میکنید که استاد دانشگاه بودند و وصیت نامه هایی به جا گذاشته اند که بهترین الگو برای سیره و رفتار ما می باشند.

فرماندار زرند در گردهمایی همسران شاهد و ایثارگر این شهرستان، گفت: بسیاری از شهدای که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند سوادی آنچنانی نداشتند ولی شما اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید احساس میکنید که استاد دانشگاه بودند و وصیت نامه هایی به جا گذاشته اند که بهترین الگو برای سیره و رفتار ما می باشند.

 

khanjeri farmandar

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گردهمایی همسران شاهد و ایثارگر این شهرستان، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: وظیفه ما بیش از این است و ما همیشه‌ مدیون شهدا و خانواده ایشان هستیم‌ و از اینکه کمتر به دیدار آنها میرسیم عذرخواهی میکنم.

 

وی با بیان اینکه ما شهدا را آنچنان که باید درک درک نکرده ایم، ادامه داد: شهدای که از مهمترین داشته خود یعنی جان و خون خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم، پس ما وظیفه داریم برای ادامه راه شهدا و بقای ایران اسلامی ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

 

فرماندار زرند با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: شما خانواده شهدا افتخار شهرستان هستید؛ خانواده ای که شهید دارد باید به خود ببالد. شهدا در زندگی شاخص بسیار خوبی را داشته اند که درجه ی والای شهادت رسیده اند که امیدواریم در روز قیامت ما را نیز شفاعت کنند.

 

وی گفت: بسیاری از شهدای که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند سوادی آنچنانی نداشتند ولی شما اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید احساس میکنید که استاد دانشگاه بودند و وصیت نامه هایی به جا گذاشته اند که بهترین الگو برای سیره و رفتار ما می باشند.

 

خنجری گفت: در سطح شهرستان زرند خیلی از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران بیکار هستند و همه مسولین پیگیر هستیم تا زمینه اشتغال در شهرستان فراهم شود و امیدواریم بتوانیم در اداراتی که نیاز به نیرو دارند خانواده شهدا را در اولویت قرار دهیم. باید بدانیم هر خدمتی هم برای خانواده شهدا انجام شود هرگز جایگزین ایثارگری شهدا نخواهد بود.

 

“حسن عرب” رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند در این مراسم راز جاری ماندن شهدا در اذهان و قلوب مردم ایران را اخلاص، دینداری، خداشناسی و ایثار و فداکاری آنان اعلام نموده و اظهار داشت: نامگذاری ۲۲ اسفند بنام روز بزرگداشت مقام و منزلت شهید، کمترین ادای دین و انجام وظیفه در قبال شهدای والامقام است.

 

ضمن گرامیداشت روز شهید، با اشاره به جایگاه  رفیع شهدا و ایثاگران گفت: همسران شهدا و جانبازان با صبر و تحمل مشقت ها در نبود شهید و سختی همراهی با ایثارگران کار بزرگی را انجام داده و به روایتی کار همسران شهدا و جانبازان  کمتر از اجر و ثواب شهید و ایثارگر نیست.

 

 

 

hamsaran shohada zarand 951217 4

hamsaran shohada zarand 951217 3

hamsaran shohada zarand 951217 5

hamsaran shohada zarand 951217 6

arab boniad shahid

hamsaran shohada zarand 951217 7

hamsaran shohada zarand 951217 1

 

انتهای پیام/