تمامی امامان باب امام زمان محسوب می شوند

معاون اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان زرند ضمن تبریک این روز به حدیث سلسله الذهب امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: این حدیث در هر زمان مصداق امام خودشان را پیدا می کند و در حال حاضر نیز امام زمان هستند.

SedayeZarand.IRبه مناسبت آغاز امامت ولی عصر (عج) جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی علیه السلام برگزارشد

به گزراش “صدای زرند“، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، حجت الاسلام شیخ جواد موحدنیا، معاون اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان ضمن تبریک این روز به حدیث سلسله الذهب امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: این حدیث در هر زمان مصداق امام خودشان را پیدا می کند و در حال حاضر نیز امام زمان هستند.

وی در ادامه عوامل تاخیر ظهور امام زمان را با توجه به احادیث معصومین که باعث تاخیر در فرج و ظهور امام شده است یاد آور شد و اظهار داشت: از جمله عواملی که باعث تاخیر در ظهور امام زمان شده است، متفرق بودن قلوب شیعیان و وفا نکردن به عهد می باشد.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان به نقش دعا در انتظار فرج اشاره کرد و به اهم وظایف مسئولین در این رابطه پرداخت و گفت: کسی که مدعی منتظر امام زمان است باید خود را درقبال جامعه و مردم مسئول بداند و خود را وقف خدمت به مردم کند.

گفتنی است بنیاد مهدویت شهرستان زرند به مدیریت نماینده ولی فقیه، امام جمعه، انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام/