مدیر اداره آموزش و پرورش زرند:

آرامش امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم/ زرند از لحاظ تعداد شهدای دانش آموز در رتبه های برتر کشور است

کاظمی مدیریت آموزش و پرورش زرند در مراسم یادواره شهدا در دبیرستان فرزانگان دوره دوم، گفت: شهرستان زرند ۱۴۵ دانش آموز شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، که از لحاظ تعداد شهدای دانش آموز در بین رتبه های برتر کشور است.

مدیریت آموزش و پرورش زرند در مراسم یادواره شهدا در دبیرستان فرزانگان دوره دوم، گفت: شهرستان زرند ۱۴۵ دانش آموز شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، که از لحاظ تعداد شهدای دانش آموز در بین رتبه های برتر کشور است.

 

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 4

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در مراسم یادواره شهدا در دبیرستان فرزانگان دوره دوم، ضمن خیر مقدم و بیان اینکه این مراسمات بی ریا برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که ما از زندگی شهدا و از راه و روش شهدا درس عملی بگیریم و مطمئناً اگر در مسیر زندگی شهدا قدم برداریم آینده خودمان هم تضمین می شود.

 

وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت این است که فرهنگ شهادت و ایثار را نشردهیم و وظیفه شما دانش آموزان پاسداشت این فرهنگ است. اگر امروز مدیران و همکاران ما آمده اند یادواره شهدا برپا کرده اند هدف این بوده است که رشادت ها و جانفشانی شهدا را نشر بدهیم.

 

کاظمی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده است گفت: ۳۸ سال از نظام جمهوری اسلامی می گذرد. چه سختی ها متحل شده ایم و چه جانفشانی هایی صورت گرفت و چه مشکلاتی ایجاد شد تا امروز ما در این مدرسه به عنوان دانش آموز نشسته ایم و با آرامش و آسایش از فضای آموزشگاه استفاده می کنیم. همه ی این آرامش و امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهیدان است.

 

وی تصریح کرد: شهرستان زرند از لحاظ تعداد شهدای دانش آموز در بین رتبه های برتر کشور است، ما ۱۴۵ دانش آموز شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ایم و این دانش آموزانی که شهید شده اند تقریباً هم سن و سال شما ها بوده اند و این دانش آموزان شهید هم روزی از همین امکانات استفاده می کردند و یک روزی در آن مقطع زمانی به این فکر افتادند که کشور در جبهه های جنگ به آن ها بیشتر نیاز دارد.

 

مدیریت آموزش و پرورش زرند با بیان اینکه آرامش امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید به سمتی برویم که از خون شهدا محافظت کنیم و به سادگی خون این عزیزان را پایمال نکنیم.

 

وی بیان کرد: اگر امروز شهدا امکان حرف زدن داشتند حرفشان این بود که خواهرم و دخترم حجابت را رعایت کن. امروز اگر شما دانش آموز نخبه هستید باید الگوی سایر دانش آموزان باشید و همانگونه که از نظر علمی رتبه های برتر را دارید باید از نظر اخلاقی و حجاب و ارتباط با خدا هم رتبه های برتر را داشته باشید.

 

کاظمی در پایان گفت: خداوند توفیق دهد همه ی ما ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و پیروی واقعی ولایت فقیه باشیم که قطعا با پیروی از ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا آینده درخشانی خواهیم داشت و افتخارآفرینی خواهیم کرد.

 

به گزارش صدای زرند، این مراسم با شعرخوانی خانم تهامی و پخش کلیپ همراه بود و در پایان از خواهران شهید در این مدرسه با اهدای لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 1

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 2

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 3

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 6

yadvareh shohada farzanegan zarand 951223 7

 

انتهای پیام/