دادستان زرند:

آمار نزاع‌های خیابانی نگران‌کننده است/ برخورد قاطع در صورت بروز تخلف‌ یا جرمی توسط هر کدام از نامزدها در انتخابات زرند

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، آمار برخی جرائم به ویژه نزاع خیابانی را نگران‌کننده دانست و بر ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، آمار برخی جرائم به ویژه نزاع خیابانی را نگران‌کننده دانست و بر ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه تاکید کرد.

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

به گزارش صدای زرند، “سید‌مهدی قویدل” دادستان زرند در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند‌ به بیان اهمیت موضوع پیشگیری از جرم پرداخت و اظهار داشت: آمار برخی جرائم ‌به ویژه نزاع خیابانی را نگران‌کننده است و آموزش و پیشگیری، مهمترین راه مقابله با افزایش آمار جرائم ‌محسوب می‌شود.

 

وی هدف از این نشست را تبیین و تشریح وظایف شورای پیشگیری از وقوع جرم و ارائه راهکارهای اعضاء به منظور پایین آوردن تخلف و جرائم در این شهرستان دانست.

 

قویدل بهره‌مندی از مردم را در بحث پیشگیری بسیار با‌اهمیت دانست و بر برنامه‌ریزی لازم برای فرهنگسازی و توجیه مردم از آسیب‌های اجتماعی با کمک آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، و … را موجب داشتن جامعه‌ای پویا و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهر در اردیبهشت ۹۶ ‌بر فراهم کردن زمینه مشارکت حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: انتخابات باید با در فضایی سالم برگزار شود تا مردم بتوانند انتخابی اصلح را داشته باشند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی و مجریان باید به قانون انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا توجه داشته باشند، گفت: آنچه خارج از قوانین و مقررات باشد، تخلف محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی شهرستان زرند در انتخابات قطعا بی‌طرف عمل کرده و هر‌گونه فعالیت غیر‌قانونی در زمینه انتخابات را رصد می‌کند، ابراز داشت: در صورت بروز هر تخلف‌ یا جرمی توسط هر کدام از نامزدها، در برخورد قاطع، هیچگونه اغماضی صورت نمی‌گیرد.

 

انتهای پیام/