خنجری فرماندار زرند:

زرند آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد/ روند گردشگری شهرستان زرند رو به افزایش است

خنجری فرماندار زرند با بیان برنامه های نهادهای اجرایی و گردشگری شهرستان زرند برای پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: شهرستان زرند با برگزاری جلسات متعدد با حضور نهادهای اجرایی و مرتبط در زمینه ی پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد.

فرماندار زرند با بیان برنامه های نهادهای اجرایی و گردشگری شهرستان زرند برای پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: شهرستان زرند با برگزاری جلسات متعدد با حضور نهادهای اجرایی و مرتبط در زمینه ی پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد.

 

خنجری فرماندار زرند


به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و تبریک پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی اظهار داشت: ادارات شهرستان زرند که در زمینه استقبال از مهمانان نوروزی فعال می باشند طی جلساتی برنامه ریزی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را داشته است و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنانی که در ایام نوروز به شهرستان زرند می آیند باشیم.

 

وی گفت: ستاد استقبال از مهمانان نوروزی در میدان ورودی شهر زرند از روز گذشته ۲۸ اسفندماه برپا شده است که راهنمای مهمانان عزیز خواهند بود و تا ۱۴ فروردین ماه نیز برپا خواهد بود.

 

خنجری افزود: علاوه بر این در سطح شهر نیز پلاکاردها و بنرهایی برای راهنمایی مهمانان نوروزی جهت بازدید از مکان های مذهبی و تفریحی شهرستان نصب شده است تا افرادی که به داخل شهر وارد می شوند برای بازدید از امکان مختلف سردرگم نمانند.

 

وی با بیان اینکه در بقای متبرکه و مکان های گردشگری شهرستان زرند نیز تدابیر لازم برای اسکان موقت مهمانان نوروزی دیده شده است گفت: در سطح شهر زرند نیز مدارس برای اولین بار در محل مدرسه آماده پذیرایی و پذیرش مهمانان نوروزی برای اسکان افراد می باشد و علاوه بر این در محل پارک شهید نیز توسط شهرداری کمپی برای اسکان مهمانان دایر شده است که در صورت تکمیل شدن ظرفیت مدارس مهمانان می توانند از این محل هم برای اسکان استفاده نمایند. امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای حضور مهمانان و مسافرین نوروزی باشیم.

 

فرماندار زرند با بیان اینکه گردشگری و حضور مهمانان نوروزی در سال های اخیر در شهرستان زرند افزایش داشته است افزود: خوشبختانه با تبلیغاتی که در زمینه گردشگری در شهرستان زرند انجام شده است و نیز با وجود خانه های بوم گردی که در سطح شهرستان زرند نظیر روستای جرجافک، دشتخاک، خانوک و گیسک علاقه مندان حضور در شهرستان زرند روز به روز در حال افزایش می باشند اما معمولاً اکثر مهمانان نوروزی در شهرستان زرند مسافرینی که از استان های جنوبی نظیر هرمزگان و سیستان و بلوچستان قصد عزیمت به مشهد را دارند و یا هموطنان یزدی و استان های خراسان که قصد مسافرت به شهرهای جنوبی نظیر بندرعباس را دارند، می باشند.

 

 

setad norouz 95 951229 1

setad norouz 95 951229 2

setad norouz 95 951229 3

setad norouz 95 951229 4

setad norouz 95 951229 5

 

انتهای پیام/