صدای زرند:

شروع روند ثبت نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در زرند

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم امروز صبح ۳۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان زرند آغاز شد.

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم امروز صبح ۳۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان زرند آغاز شد.


به گزارش صدای زرند، روند ثبت نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند ساعاتی قبل (از روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵) در فرمانداری و بخشداری های این شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و این روند تا ۶ فروردین ۱۳۹۵ ادامه دارد.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو وآرزوی موفقیت در سال جدید برای همه دست اندرکاران دولت تدبیر وامید، درحاشیه آغاز ثبت نام گفت: بهار سال نو به واسطه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید بار دیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت بزرگوار ایران اسلامی سرآغاز سال ۱۳۹۶ را مزین و برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرزبوم حک خواهد کرد.

 

به گزارش صدای زرند، تا این لحظه از شروع به ثبت نام در این محل برای شوراهای اسلامی شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر ۴ نفر ثبت نام کرده اند، که دو نفر برای شهر زرند (یک زن) و دو نفر برای شهر خانوک ثبت نام کرده اند و برای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ۸ نفر ثبت نام کرده اند.

 

تصاویری از حضور داوطلبین ثبت نام و باجه های ثبت نام در روز اول ثبت نام توسط عکاس صدای زرند به تصویر کشیده شده که در ادامه آورده شده است.

 

ENTEKHABAT FARMANDAR

ENTEKHABAT ZARAND 951230 1

ENTEKHABAT ZARAND 951230 2

ENTEKHABAT ZARAND 951230 3

ENTEKHABAT ZARAND 951230 4

ENTEKHABAT ZARAND 951230 5

ENTEKHABAT ZARAND 951230 6

ENTEKHABAT ZARAND 951230 7

 

انتهای پیام/