علی صادق‌زاده رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زرند

مردم زرند همیشه در صحنه‌های انتخاباتی خوش درخشیدند / انتخابات شوراهای شهر و روستا صحنه‌ی حضور افراد متخصص و دلسوز است

علی صادق زاده گفت: آنچه که باید مبنای کار افراد باشد این است که کسانی که دارای وجاهت مردمی، تخصص و کارایی لازم هستند و از همه مهمترین دلسوزی کافی در حفظ منافع مردمی و توسعه و آبادانی شهر و روستای مربوطه را دارند باید به صحنه آمده تا مردم بتوانند فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند. منتخبین مردم باید صرفاً دنبال سربلندی و عمران و آبادانی شهر و روستا خود باشند که امیدواریم با حضور این افراد و با انتخاب افرادی شایسته و اصلح بتوانیم آبادانی و سربلندی شهر و روستاها را داشته باشیم.

علی صادق‌زاده رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زرند در اولین روز از ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در گفتگویی با صدای زرند ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و تبریک پیشاپیش عید نوروز و سال جدید به مردم شهیدپرور زرند اظهار داشت: مردم شهرستان زرند همیشه در تمامی صحنه‌ها به ویژه صحنه انتخابات حضور مناسبی داشتند و در این صحنه بسیار خوش درخشیدند.

 

sadeghzadeh2

 

وی افزود: در انتخابات گذشته حضور مردم زرند بسیار چشمگیر بود که قطعاً در انتخابات پیش رو هم حضور مردم زرند به همین صورت خواهد بود و در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ ما حضور چشمگیر مردم را پای صندوق‌های رای خواهیم داشت.

 

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زرند بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی که از حضور گسترده‌ی مردم شهرستان زرند پای صندوق‌های رای داشته‌ایم، فرمانداری زرند تا این لحظه تمامی اقدامات را برای برگزاری یک انتخابات پرشور، پرنشاط، سالم و با حضور حداکثری مردمی را انجام داده است و تمامی امکانات لازم برای این حضور فراهم شده است که امیدواریم انتخاباتی در خور شان نظام و مردم را داشته باشیم.

 

صادق زاده در توصیه به متقاضیان نامزدی انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستاها بیان داشت: آنچه که باید مبنای کار افراد باشد این است که کسانی که دارای وجاهت مردمی، تخصص و کارایی لازم هستند و از همه مهمترین دلسوزی کافی در حفظ منافع مردمی و توسعه و آبادانی شهر و روستای مربوطه را دارند باید به صحنه آمده تا مردم بتوانند فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند. منتخبین مردم باید صرفاً دنبال سربلندی و عمران و آبادانی شهر و روستا خود باشند که امیدواریم با حضور این افراد و با انتخاب افرادی شایسته و اصلح بتوانیم آبادانی و سربلندی شهر و روستاها را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/