فرماندار زرند:

تمام امکانات برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها در زرند فراهم است/ تاکیدم بر حضور جوان ها است

خنجری فرماندار زرند با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای تابع شهرستان زرند، گفت: تمام امکانات برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها در زرند فراهم است.

فرماندار زرند با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای تابع شهرستان زرند، گفت: تمام امکانات برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها در زرند فراهم است.

 

khanjeri farmandar 1

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و تبریک عید پیش رو اظهار داشت: امیدوارم به برکت نام حضرت زهرا (س) سالی پر از خیر برکت در پیش رو داشته باشیم و بتوانیم در این سال که دو انتخابات را در آن داریم حضور همیشگی مردم را پای صندوق های رای شاهد باشیم.

 

وی افزود: از صبح امروز روند ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای تابع شهرستان زرند. آغاز شده است و تمام امکانات لازم برای ثبت نام نامزدها در فرمانداری زرند، بخشداری مرکزی زرند و بخشداری یزدان آباد برای ثبت نام داوطلبین فراهم است و همه متقاضیان می توانند برای ثبت نام به محل های مورد نظر مراجعه نمایند.

 

وی با تشویق جوانان برای حضور در صحنه نامزدی انتخابات اظهارداشت: جوانان داری ایده و فکر نو باید برای أبادانی شهر و روستا برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدای انتخاباتی قدم به میدان رقابت بگذارند و با توجه به اهمیتی که شوراهای شهر و روستا دارند حضور افراد اصلح به ویژه جوانان مورد تاکید است.

 

انتهای پیام/