فرماندار زرند به صدای زرند خبر داد:

۲۴ نفر در زرند برای انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کردند

خنجری فرماندار زرند گفت: در اولین روز از مهلت ثبت نام پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ۲۴ نفر با مراجعه به فرمانداری زرند ثبت نام کرده اند.

فرماندار زرند گفت: در اولین روز از مهلت ثبت نام پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ۲۴ نفر با مراجعه به فرمانداری زرند ثبت نام کرده اند.

khanjeri farmandar zarand

به گزارش صدای زرند، ثبت‌نام کاندیدهای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان زرند از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز همزمان با دیگر شهرستان های کشور آغاز شده است. سال ۹۶ درحالی تحویل شد که پرسنل فرمانداری‌ زرند در ستاد انتخابات مشغول ارائه خدمت و ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا بودند.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند اعلام کرد: در اولین روز از ثبت نام نامزد های پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ نفر برای ثبت نام به فرمانداری و بخشداری های مراجعه کردند.

 

وی افزود: از تعداد ۱۲ نفر در حوزه های روستایی (۹ نفر در بخش مرکزی و ۳ نفر در بخش یزدان آباد) و ۱۲ نفر در حوزه های شهری (زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر) ثبت نام نموده اند.

 

فرماندار زرند تصریح کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر در فرمانداری زرند انجام می‌شود.

 

خنجری خاطر نشان کرد: نام نویسی نامزدها از امروز الی ۶ فروردین ماه در ساعات ۷:۳۰ الی ۱۶ در فرمانداری و بخشداری ها صورت میگیرد.

 

به گزارش صدای زرند، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات رباست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

 

شهرستان زرند دارای دو بخش و چهار شهر است.

 

انتهای پیام/