صدای زرند:

آئین تحویل سال نو در امامزادگان زرند برگزار شد‌ (+تصاویر)

همزمان با آغاز سال نو ۹۵‌, آئین لحظه تحویل سال نو با حضور زائران، مسافران نوروزی، مسئولان در بقاع متبرکه و امامزادگان زرند برگزار شد.

آئین لحظه تحویل سال‌نو با حضور زائران، مسافران نوروزی، مسئولان در آستانه مقدس امامزاده عبدالله (ع) مطهرآباد زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، همزمان با آغاز سال نو ۹۵‌, آئین لحظه تحویل سال نو با حضور حجت الاسلام زواره ای رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زرند در آستان مقدس خواجه ابورضا امامزاده عبدالله (ع) مطهرآباد زرند برگزار شد.

 

با اجرای این برنامه، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان زرند نیز با حضور زائران، مسافران نوروزی، مسئولان آغاز شد.

 

در لحظه تحویل سال نو برنامه‌های قرائت قرآن، سخنرانی، مدیحه‌سرایی، قرائت دعای تحویل سال و ادعیه و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و پهن نمودن سفره هفت سین نیز انجام شد.

 

در زمان تحویل سال نو نیز جمعی از مردم، خانواده‌های شهدا و مسافران نوروزی حضور داشتند و در ویژه‌برنامه تحویل سال نو که در جوار مقدس این امامزاده برگزار شد، حضور یافتند.

 

طرح آرامش بهاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور به‌صورت همزمان به‌منظور فراهم کردن امکانات مذهبی و فرهنگی برای مسافران و زائران نوروزی اجرا می‌شود.

 

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول ایام نوروزی شامل برگزاری نماز جماعت، چندرسانه ای، راه‌اندازی دفاتر مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه کودک و نوجوان بخش دیگر از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری می‌باشد.

 

در ادامه تصاویری از آئین لحظه تحویل سال‌نو در امامزاده عبدالله (ع) مطهرآباد و امامزاده سلطان سید ابراهیم (ع) داهوئیه که توسط خبرنگاران افتخاری گرفته شده اند را ببینید.

amamzade soltanebrahim dahoye 1

amamzade soltanebrahim dahoye 2

amamzade soltanebrahim dahoye 3

amamzade soltanebrahim dahoye 4

amamzadeabdolahe motaharabad 5

amamzadeabdolahe motaharabad 6

amamzadeabdolahe motaharabad 7

amamzadeabdolahe motaharabad 8

amamzadeabdolahe motaharabad 9

 

انتهای پیام/