فرماندار زرند به صدای زرند خبر داد:

ثبت نام ۸۶ کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا در زرند تا پایان روز سوم

خنجری فرماندار زرند گفت: تا به امروز ۸۶ نفر در زرند برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کاندیدا شدند.

فرماندار زرند گفت: تا به امروز ۸۶ نفر در زرند برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کاندیدا شدند.

Khanjeri01

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه ۹۵ اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیداها تا ششم فروردین‌ماه به مدت هفت روز در فرمانداری‌ و بخشداری‌های شهرستان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از ساعت هشت صبح تا ۱۶ بعدازظهر بدون وقفه انجام می‌شود، گفت: در سه روز نخست ثبت‌نام تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام شده انتخابات شوراها در شهرستان ۸۶ نفر است.

 
رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان زرند افزود: از این تعداد ۲۴ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۶۲ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند؛ همچنین تا امروز تعداد داوطلبان زن ۴ نفر و داوطلبان مرد ۸۲ نفر بوده است.

 

خنجری عنوان کرد: تا امروز، در سطح بخشداری ها نیز ۴۶ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی و ۱۶ داوطلب برای روستاهای بخش یزدان آباد ثبت نام کردند.

 

فرماندار زرند گفت: تاکنون ۱۴ داوطلب در شهر زرند ثبت نام کرده اند که ۲ نفر از آنان زن و ۱۲ نفر مرد هستند.

 

وی همچنین با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان بدون داشتن گواهی عدم سوء پیشینه نیز امکان پذیر است، توضیح داد: ثبت‌نام این دسته از افراد که هنوز موفق به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نشده‌اند، براساس تکمیل یک فرم تعهدنامه نسبت به ارائه این گواهی در موعد تعیین شده، انجام می‌شود.

 

خنجری یادآورشد: داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند تا در این روزها با کثرت مراجعان و طولانی شدن زمان ثبت نام مواجه نشویم.

 

به گزارش صدای زرند، در این دوره از انتخابات تعداد اعضای شورای اسلامی شهر زرند ۷ نفر و شهرهای خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر پنج نفره خواهد بود. و بخش مرکزی زرند شامل ۶۸ روستا است که ۵۸ روستا شورای ۳ نفره و ۱۰ روستا شورای ۵ نفره نیاز دارد و در بخش یزدان آباد نیز ۱۷ روستا داریم که ۱۵ روستا واجد تشکیل شورای اسلامی ۳ نفره و ۲ روستا شورای اسلامی ۵ نفره تشکیل می شود.

 

انتهای پیام/