توسط هیات فاطمیه شهر خانوک برگزار شد:

چهارمین دوره مسابقات قویترین مردان شهر خانوک

صبح امروز چهارمین دوره مسابقات قویترین مردان شهر خانوک با حضور ۱۰ نفر شرکت کننده در محل بستر رودخانه فصلی شهر خانوک برگزار شد.

 

صبح امروز چهارمین دوره مسابقات قویترین مردان شهر خانوک با حضور ۱۰ نفر شرکت کننده در محل بستر رودخانه فصلی شهر خانوک برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، صبح امروز چهارمین دوره مسابقات قویترین مردان شهر خانوک تحت عنوان جام شهدای گمنام توسط هیات فاطمیه شهر خانوک و با همکاری هیات پرورش اندام و اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند، هیات های حضرت علی اکبر و محبین اهلبیت (ع) پاسگاه انتظامی، مرکز بهداشتی و درمانی و شهرداری خانوک در محل بستر رودخانه فصلی شهر خانوک برگزار شد.

 

آیتم های این دوره از مسابقات شامل حمل چمدان ۱۲۰ کیلوگرمی به طول ۱۶ متر، پرتاب گوی به وزن ۴۷۰۰ کیلوگرمی، کشیدن وزنه ۴۵ کیلوگرمی در ارتفاع ۴.۷ متری و آیتم سه گانه شامل:
غلتاندن لاستیک لودر در دو مرحله به وزن ۱۰۰ کیلو گرم، بالا بردن تنه درخت به وزن ۳۵ کیلو گرم در سه مرحله، پرتاب ۴ حلقه لاستیک پژو در ارتقاع ۴.۵ متری و نیز جابجایی آجر با استفاده از ساعد دست، کشیدن خودروی نیسان و چرخاندن آسیاب به وزن ۱۳۰کیلوگرم بود.

 

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات ۱۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که در پایان آقایان محمد اسدی، علی اسدی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم و حمید جمالی زاده و سید رسول حجتی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

 

جوایز این مسابقه برای نفر اول سیصد هزار تومان، نفر دوم دویست هزار تومان و نفر سوم یکصد هزار تومان بود که مقرر گردید جوایز در شب میلاد حضرت علی (ع) به نفرات برتر اهدا شود.

 

ghavitrin mardan khanok1

ghavitrin mardan khanok2

ghavitrin mardan khanok3

ghavitrin mardan khanok4

ghavitrin mardan khanok5

ghavitrin mardan khanok6

ghavitrin mardan khanok7

ghavitrin mardan khanok8

ghavitrin mardan khanok9

ghavitrin mardan khanok10

ghavitrin mardan khanok11

ghavitrin mardan khanok12

ghavitrin mardan khanok13

ghavitrin mardan khanok14

ghavitrin mardan khanok15

 

انتهای پیام / خبرنگار: رضا رضازاده