صدای زرند گزارش می‌دهد:

حضور گردشگران دوچرخه‌سوار خارجی در ایام نوروز ۹۶ در زرند (+تصاویر)

مارکو (Marco) جوانی از کشور فرانسه به همراه همسر ایتالیایی خود و نیز برادر همسرش تحت عنوان پروژه سیکلولنتی (Cyclolenti) در سه سال گذشته از ۲۳ کشور جهان دیدن کردند و حدود ۸ روز قبل از مرز جنوبی ایران وارد بندرعباس شدند و با عبور از شهرستان‌های جیرفت، بم و کرمان شب گذشته وارد شهرستان زرند شدند و یک شب را در منزل مظفر رحمانی یکی شهروندان زرندی که راهنمای تورهای گردشگری نیز می‌باشد، سکونت داشتند.

سه گردشگر خارجی از کشورهای ایتالیا و فرانسه که با دوچرخه از ۲۳ کشور جهان دیدن کرده بودند از شب گذشته با حضور در شهرستان زرند از مکان‌های دیدنی این شهرستان دیدن نمودند.

 

به گزارش صدای زرند، مارکو (Marco) جوانی از کشور فرانسه به همراه همسر ایتالیایی خود و نیز برادر همسرش تحت عنوان پروژه سیکلولنتی (Cyclolenti) در سه سال گذشته از ۲۳ کشور جهان دیدن کردند و حدود ۸ روز قبل از مرز جنوبی ایران وارد بندرعباس شدند و با عبور از شهرستان‌های جیرفت، بم و کرمان شب گذشته وارد شهرستان زرند شدند و یک شب را در منزل جعفر رحمانی یکی شهروندان زرندی که راهنمای تورهای گردشگری نیز می‌باشد، سکونت داشتند.

 

این گروه گردشگری صبح امروز به همراه عوامل اجرایی گروه صدای زرند از بخش‌های مختلف شهرستان نظیر برج تاریخی زرندوئیه، مسجد حسینه قلعه، بازار زرند و روستای گردشگری گیسک دیدن کردند و از مهمان‌نوازی مردم زرند بسیار شگفت‌زده شدند.

 

در تمامی نقاطی که این گردشگران حضور می‌یافتند با استقبال پرشور و گرم شهروندان زرندی روبرو می‌شدند که این موضوع به شدت ایشان را شگفت‌زده و سر شوق آورده بود.

 

بعد از بازدید از شهر زرند و روستای گیسک تیفانی (Tiphaine) همسرِ مارکو و خود مارکو بسیار از شهرستان زرند تعریف کردند و اعلام کردند که روز بسیار خوبی را در این شهر داشتیم و دوست داریم که این شهر را به دیگر دوستان و فامیل‌های خود نیز معرفی کنیم تا بتوانند از زیبایی‌های این شهر و نیز مهمان‌نوازی مردم این شهر بهره‌مند شوند.

 

در بازدید از روستای گیسک مارکو و تیفانی در مصاحبه با صدای زرند بسیار از اینکه این امکان برای آن‌ها فراهم شده بود تا از این روستای تاریخی و زیبا دیدن کنند خرسند بودند و اعلام کردند این این روستا کم نظیر است و ما در مسیر سفر خود تاکنون این چنین روستای زیبایی را ندیده بودیم و پابرجایی خانه‌های این روستا که در اثر زلزله تخریب شده‌اند، بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند.

 

سیف‌الله محمدی رییس شورای اسلامی روستای گیسک که در بازدید از این روستا راهنمای خوبی برای این گروه گردشگری بود به صدای زرند گفت: از اینکه امروز شاهد حضور سه گردشگر خارجی بودیم بسیار خوشحالیم. این روستا جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد ولی متاسفانه روستای گیسک آنچنان که لایق این روستا است به گردشگران به ویژه گردشگران خارجی معرفی نشده است.

 

GardeshgaranKhareji SZ 1
GardeshgaranKhareji SZ 2

GardeshgaranKhareji SZ 3

GardeshgaranKhareji SZ 4

GardeshgaranKhareji SZ 5

GardeshgaranKhareji SZ 6

GardeshgaranKhareji SZ 7

GardeshgaranKhareji SZ 8

GardeshgaranKhareji SZ 9

GardeshgaranKhareji SZ 10

GardeshgaranKhareji SZ 11
GardeshgaranKhareji SZ 13

GardeshgaranKhareji SZ 14

GardeshgaranKhareji SZ 15

GardeshgaranKhareji SZ 16

GardeshgaranKhareji SZ 17

GardeshgaranKhareji SZ 18

GardeshgaranKhareji SZ 19

GardeshgaranKhareji SZ 20

GardeshgaranKhareji SZ 21

GardeshgaranKhareji SZ 22

 

انتهای پیام/